۱۴۰۱ مهر ۲۸, پنجشنبه

مزدوران سلطنت طلب

 
مزدوران سلطنت طلب و رهبری تراشی برای جنبش خلق
 
به خلق ایمان آوریم و نه به نیروهای امپریالیستی
افراد صادقی که امید به نیروهای امپریالیستی بسته بودند باید نظرات خود را تغییر دهند. این گونه افراد نیروهای رژیم را بسیار زیاد و قوی و نیروی توده های مردم را بسیار کم و ضعیف تصور می کردند و از یک سو به توانایی خلق اعتماد نداشته و بدبین بودند و از سوی دیگر به گونه ای غریب و باورنکردنی به نیروهای امپریالیستی غربی( و به ویژه چند سال پیش به ترامپ) امید بسته بودند و نگاه شان این بود که این نیروهای امپریالیستی به ایران حمله کنند و ایرانیان را از شر آخوندها نجات دهند! این گونه افراد اکنون باید نظرات خود را تغییر دهند و به قدرت خلق باور آورند. تازه آنچه تا کنون دیده ایم« از نتایج سحر است و بگذار تا صبح دولت ات بدمد!»
مزدوران امپریالیسم
 و اما حساب خائنین و خودفروخته گان سلطنت طلب و مزدوران امپریالیست که بخش هایی از آن ها را اصلاح طلبان سابق و البته مزدور کنونی تشکیل می دهند، جداست.
این ها کسانی اند که از بوق های امپریالیستی تلویزیون فردا، بی بی سی و اینترناسیونال و من و تو و... به نفع رژیم سلطنت سابق و سلطنت طلبان کنونی تبلیغ می کنند. از سوی دیگر همین ها به طور مدام در مورد «انقلاب اشتباه» مردم ایران در سال 57 صحبت می کنند و یا آن را«انقلاب اسلامی» می نامند. گویی که طبقات خلقی ایران و در صدر آنها طبقه ی کارگر در سال 57 انقلاب کردند که به 1000 سال پیش برگردند و کهنه پرستی و قدرت و ثروت دوستی و خباثت و جنایت را حاکم کنند!
 آنان مطلقا حاضر نیستند در این مورد صحبت کنند که توده های کارگر و دهقان و دانشجویان و زنان و همیچنین خلق های کرد و عرب و ترکمن و ترک و به همراه آنها سازمان های انقلابی چپ طی سه سال 1360- 1357 به چه مبارزات بزرگی علیه خمینی و جمهوری اسلامی اش دست زدند تا حقوق خود را بستانند و این رژیم نتواند خود را مستحکم کند، اما به یاری همین سران ارتش شاهی همچون تیمسار ظهیرنژاد( از ژنرال های همان رژیم شاه و فرمانده ارتش در حمله به کردستان) و سپهبد قره نی و مدنی و دیگران، این مبارزات به خاک و خون کشیده شد و هزاران کشته بر جای گذاشت.
اقلیت سلطنت طلب و جمهوری خواه مزدور امپریالیسم
تاریخ جنبش انقلابی ایران طی 30 سال اخیر نشان داده که آنها نه تنها در داخل نیرویی در میان طبقات خلقی و به ویژه زحمتکشان ندارند بلکه در خارج نیز نیرویی نبوده و نیستند و تنها به زور پول و کمک امپریالیست های تاراجگر و تاسیس رادیو و تلویزیون های مزدور، خود را بیش از آن چیزی که واقعا هستند و گنده نشان می دهند.
به این ترتیب، این جاروکشان امپریالیسم و کسانی که امید شان امپریالیست ها و استعمارگران است، کسانی که خود را در خدمت پهلوی چی ها و جمهوری خواهان هوادار استعمار و امپریالیسم قرار داده اند، امیدی به داخل و داشتن نیرو در بین طبقه ی کارگر، معلمان، کسبه، دانشجویان و دانش آموزان و دیگر طبقات و گروه های خلقی ندارند و اساسا به مهاجران کشورهای خارجی امید بسته اند. اینان می خواهند با مصاحبه و قلدر بازی و جار و جنجال راه انداختن در اینترنت سوار مبارزات آنها شوند.
 در میان مهاجران هم تنها اقلیتی بسیار ناچیز هوادار سلطنت و یا جمهوری وابسته به کشورهای امپریالیستی غرب هستند. و این از فراخوان هایی که خود دارودسته ی سلطنت طلبان و نفوذی های شبه چپ شان( دارودسته های کمونیسم کارگری، بخوانید کمونیسم سلطنت طلب امپریالیستی ) می دهند و کمیت افراد شرکت کننده در این گردهمایی ها که همیشه تعداد بسیار کمی بوده و هستند مشخص است. اما این ها می خواهند به کمک این اقلیت ناچیز و اکنون توزیع  پرچم دوران سلطنت سابق و آن هم زورکی در بین مهاجرانی که دست به گردهمایی در پشتیبانی مبارزات توده های داخل کشور می زنند و اکثریت آنها هم هیچ گونه اعتقادی هم به حکومت سلطنتی ندارند، مبارزات اکثریت مهاجران را مصادره کنند و به نام خود زنند و به پشتیبانی آنها دولت پهلوی چی ها را تشکیل دهند و جایگزین دولت جمهوری اسلامی کنند!
اکثریت مهاجران آزادیخواه و استقلال طلب اند
در واقع مهاجران به دسته ها و گروه های طبقاتی گوناگون تقسیم می شوند. آنها در چارچوب طبقات درون کشور و (به ویژه خرده بورژوازی) می گنجند و نمی توانند هویتی مستقل از طبقات خلقی و ضد خلقی درون کشور و نیروهای آزادیخواه و استقلال طلب انقلابی و مترقی از یک سو و نیروهای هوادار استبداد و دیکتاتوری سلطنتی و وطن فروشان ضد انقلابی و ارتجاعی از سوی دیگر داشته باشند. در کل مهاجران آزادیخواه و میهن دوست که اکثریت مهاجران را تشکیل می دهند تابع مبارزه ی داخلی هستند و نه تابع برنامه های سلطنت طلبان و امپریالیست ها. آنها  آگاه هستند و خود را داخل باند سلطنت طلبان و بازیچه ی سیاست های کثیف آنها نمی کنند.
سلطنت طلبان و مزدوران شان جزو خلق ایران نیستند  
پهلوی چی ها و سلطنت طلبان و جمهوری خواهان هوادار استعمار و امپریالیسم غرب  به هیچ وجه جزو صف خلق نیستند بلکه به نیروهای ارتجاعی تعلق دارند و دشمنان خلق ایران به شمار می آیند. توده های مردم یک بار برای همیشه آنها را روفته و به زباله دانی تاریخ انداخته است و دیگر به آن نظام مرتجع پادشاهی و برده گی امپریالیست ها باز نخواهند گشت. خلق ایران با شعار«مرگ بر ستمگر، چه شاه باشد چه رهبر» به روشنی به آنها موضع خود را نشان داده است.اما اگر در حال حاضر دشمنی که لبه ی تیز مبارزه و حمله ی خلق متوجه آنها باشد نیستند به این دلیل است که خلق ایران با خامنه ای و حکومت مذهبی جمهوری اسلامی روبروست و این دشمن عمده  مقابل وی قرار گرفته است. این هرگز به این معنا نیست که تضادی که توده ها با این مزدوران و سرمایه داران وابسته به امپریالیست ها دارند برای یک لحظه فراموش می شود.
خانواده های جانباخته گان هواپیمای اوکراینی
خانواده های هواپیمای اوکراینی بخشی از خلق ایران هستند و مردم همدرد آنها. آنها باید به دقت مواظب باشند که مبارزه ی به حق شان برای مجازات مسئولین  شلیک موشک و کشتار هموطنان ما، در داخل و خارج و برای سرنگونی جمهوری اسلامی دستاویز توطئه های ارتجاع سلطنت طلب و امپریالیست ها برای تبدیل کردن آنها به زائده ی قدرت گیری مشتی سرمایه دار مزدور و زیر پا گذاشتن استقلال ایران قرار نگیرد. آنها و به ویژه حامداسماعیلیون سخنگوی آنها که مورد احترام مردم است هرگز نباید به خاطر مشتی مرتجع امتحان پس داده و برای خوش آمد آنها اجازه دهد که از مبارزات آنها و اعتماد  توده های مردم به آنها سوء استفاده شود. مبارزات آنها جزیی از مبارزات خلق ایران است و نه مرتجعین سلطنت طلب پهلوی چی. فعالیت سیاسی این خانواده ها باید در چارچوب منافع خلق ایران و آزادی و برقراری یک حکومت دموکراتیک مردمی و استقلال ایران باشد.
استقلال ملت ایران به جان اش بسته است!
طبقه ی کارگر و کشاورز و دانشجویان و جوانان دختر و پسر و تمامی طبقاتی که در ایران دست به انقلاب زده اند، هرگز در مورد استقلال کشور ایران با هیچ نیرویی مماشات نخواهند کرد! خلق ما نمی خواهد هیچ قدرت خارجی برای وی «شورا» و«دولت موقت» بسازد. خلق ما از سلطنت طلبان و همچنین جمهوری خواهان مزدور هوادار امپریالیسم بیزار است و پنجاه سال پیش به حکومت استبدادی جنایت پیشه و ننگین و فاسد و وطن فروش آنان پایان داد. خلق ما هرگز از انقلاب خویش علیه این مزدوران امپریالیست ها پشیمان نبوده و نخواهد شد. آنچه خلق از آن پشیمان است دادن امکان استفاده از این خیزش انقلابی بزرگ به مشتی آخوند کهنه پرست و مرتجع است که انقلاب را به انحراف کشیدند و به شعارهای اساسی آن یعنی استقلال و آزادی خیانت کردند.
خلق ایران تمامی تاریخ خویش را برای حفظ کشور خود و فرهنگ و شئون خود مبارزه کرده است و به خود می بالد که توانسته با خرد و درایت خویش پس از حمله های بزرگ نیروی خارجی و به ویژه سه حمله ی هولناک اسکندرمقدونی، مسلمانان عرب و مغول ها خود را بازسازی کند و کشور خود را از آنها پس بگیرد و بازسازی کند.
 ملت ایران در دوران کنونی بیش از یک قرن برای استقلال کشور خویش مبارزه کرده است و اکنون نیز برای آن نیز مبارزه می کند. خلق ایران استقلال کشور خود را از جان اش بیشتر دوست دارد و همواره برای آن مبارزه خواهد کرد.
ملت ایران از همه ی خائنین و خود فروخته گان و وطن فروشان و سلطنت طلبان مزدور امپریالیست ها بیزار است و هرگز به آنها اجازه سوء استفاده از جنبش بزرگ خود را نخواهد داد.

مرگ بر ستمگر
چه شاه باشد، چه رهبر

مرگ بر جمهوری اسلامی

برقرار باد جمهوری دموکراتیک خلق ایران به رهبری طبقه ی کارگر 

 گروه مائوئیستی راه سرخ
ایران
29 مهر 1401

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر