۱۴۰۱ مهر ۱۶, شنبه

نماد نوینی برای اتحاد بزرگ خلق

 
روزی که نماد نوینی برای اتحاد بزرگ خلق شد
روزی که سازنده ی شورش ها و قیام های آینده است!
 
امروز شنبه 16 مهر 1401 روز اتحاد و یگانگی خلق در تهران و شهرهای بزرگ است. روز به تسخیر درآوردن خیابان های شهر و برقراری حکومت توده ها در خیابان، روز تجدید عهد توده ها با جانباخته گان راه آزادی، روز تیز کردن سلاح جنگ و روزی که شورش های بزرگ از آن زاده خواهد شد، است.
در این روز بزرگ و تاریخی، خلق به میدان نبرد آمد تا نشان دهد که در حال آماده شدن برای شورش و قیام خویش است؛ تا نشان دهد که دارد زمینه های آن را آماده می سازد؛ تا نشان دهد که این روز، روز آماده گی برای کسب قدرت سیاسی به وسیله ی توده های ستمدیده ی ایران است.
این روز، روز جهش انقلاب به پیش و روزی مهم در انقلاب کنونی ایران است. خلق ایران ساماندهنده ی این روز بزرگ بود.
جنگجویان زن و مرد جوان، دانشجویان و دانش آموزان
امروز خلق به میدان آمد و هماورد طلبید در بسیاری شهرها. مبارزه کرد، درگیر شد، قربانی داد و اراده ی خویش را در پیشبرد امر انقلاب قوی تر کرد و استحکام بخشید.
و این مومیایی ها و تفاله های قرون و اعصار، این قدرت و مال پرستان، این جانیان و آدمکشان، این موجوداتی که پستی و حقارت از سرو رویشان می بارد، این حکومت کشتار به خون ریزی خود ادامه دادند. در کردستان و تهران به توده هایی که اینک دستشان خالی است شلیک کردند و باز از دلاوران جوان ما کشتند.
 این کشتارها اما بی پاسخ نخواهد ماند. سران حکومت و نیروهای دشمن باید بدانند که خلق از یک قطره ی خون فرزندان خود نخواهد گذشت. 
در این روز جنگجویان جوان در خیابان ها، شجاعان دانشجو در دانشگاه ها و زنان و مردان دلیر و بی باک خلق در کنارشان، مبارزه ی خود را گسترش داده و آن را به مدارجی بالاتر تکامل دادند.
خلق قانون گذار و تخقق بخش قانون
آنها قانون های خود را وضع می کنند و اقدامات خود را در جهت قوانینی که وضع کرده اند انجام می دهند.
توده ی قانون گذار و تحقق بخش، قانون آزادی حجاب می گذارد و زنان حجاب از سر بر می گیرند.  دانشجویان، پیشگام شده و خود قانون کنار هم بودن دختر و پسر را در غذاخوری های دانشگاه ها وضع می کنند و خود نیز آن تحقق می بخنشند.
و این بی توجهی به قوانین جاری و رسمی و وضع قوانین از جانب توده ها، یکی از خصال انقلاب های توده ای است. در دوره های انقلاب، خلق خود قانون گذار است و خود اقدامات انقلابی لازم را در تحقق آنها انجام می دهد.
استثنا، قاعده خواهد شد و این خصلت بی تردید در آینده به امور بسیاری گسترش خواهد یافت.
پیوستن کسبه و بازاریان شجاع به انقلاب
یکی از مهم ترین حلقه های جهش انقلاب در این روز، همراهی و یا پیوستن بخش های مهمی از کسبه و بازاریان شجاع تهران و شیراز و برخی از دیگر شهرها به انقلاب بود.( کسبه ی کردستان پیش از این بارها اعتصاب کرده بودند.)
و چه خوب خلق جذب کرد آنها را به خویش و انقلاب اش!
انقلاب ایران یکی از بزرگ ترین انقلاب های قرون و اعصار است و نقش بسیار مهم و تاریخی ای در منطقه و جهان خواهد داشت. زیرا که در مقابل یکی از خونریزترین حکومت های تاریخ قرار گرفته است. زیرا که این حکومت خود را «ام القرا» می نامد! زیرا که رواج دهنده ی پسگرد و ارتجاع در جنبش های توده های ستمدیده در منطقه است. زیرا که خود قصاب خلق مبارز سوریه بوده است. و زیرا که این جا در خاورمیانه است. محلی که تمامی استعمارگران از انقلاب و رشد انقلاب در آن وحشت دارند و می ترسند.
پس این انقلاب برای پیشرفت و پیروزی در مقابل این جانیانی که حکومت را در دست دارند و در مقابل دشمنانی که دیر یا زود چهره ی پلید خود را به توده ها نشان خواهند داد، به یاری و اتحاد تمامی طبقات خلقی نیاز دارد و کسبه و بازاریان آزادیخواه و میهن دوست به خلق تعلق دارند و باید که در خلق و با خلق باشند و یاری دهنده ی مبارزات اش.   
کسبه و بازاریان تهران نقشی کلیدی در کشور دارند و تردیدی نیست که همرا هی و یا پیوستن شان راهگشای مبارزات کسبه و بازاریان در دیگر شهرها در کشور خواهند شد.
انقلاب ورق می خورد!
اما پیوستن کسبه و بازاریان به انقلاب موجب این گردید که انقلاب ورق بخورد و صفحه ی تازه ای از آن پیش روی آید.
اکنون انقلاب می پرسد: اینک نوبت کدامین گروه و بخش و طبقه است که با مبارزه و اعتصاب خود اعلام کند که به وی پیوسته است؟
رئیسی قاتل و جلاد گنده تر از دهانش حرف زد!
این موجودی که از همان جوانی اش جز فرمان خون ریختن جوانان وطن چیزی در چنته نداشته و ندارد و اکنون به قاتل شهره است، این موجود بی سواد که بی سوادی اش مضحکه ی خلق است، این موجودی که دانشجویان با شعار«رئیسی برو گمشو» و« آخوند باید گم شه» و برخی دیگر از شعارهایی که قاتل وجه تکرار شونده ی آنها بود آن چنان که شایسته وی بود از او استقبال کرده بودند، این موجود بزدل و حقیر که تمامی اعضای بدن اش به لرزه و رعشه افتاده بود هنگامی که به خلق توهین می کرد، دیر یا زود جزای سخت توهین به خلق و قتل های خود را خواهد دید.
حکومت پوشالی
این حکومت پوشالی است. مترسکی است که ظاهری ترسناک به خود گرفته است. از درون فرو ریخته است. اگر برای سرنگونی رژیم شاه تقریبا نزدیک به یک سال لازم بود تا که نیروهای انتظامی و ارتش اش فرو پاشد و بخش های زیادی به مردم بپیوندند، در صورتی که توده های بیشتری به  خیزش و انقلاب بپیوندند و اعتصابات به طبقه ی کارگر گسترش یابد، برای اینان چنین زمانی لازم نیست.
چرا که بسیاری از نیروهای رده های پایین و میانی نظامی به ویژه ارتش تا مغز استخوان شان از آن متنفرند.
زنده باد انقلاب توده ها
مرگ بر خامنه ای
مرگ بر جمهوری اسلامی
برقرار باد جمهوری دموکراتیک خلق به رهبری طبقه ی کارگر
 گروه مائوئیستی راه سرخ
ایران
 16 مهر 1401

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر