۱۴۰۱ آبان ۵, پنجشنبه

توطئه ی بیت رهبری در شیراز

 
 توطئه ی بیت رهبری و سران اطلاعات و سپاه در شیراز
 
خامنه ای دست از توطئه های نخ نما شده اش بر نمی دارد. نمی داند که «آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت!» و « آب رفته را نمی توان به جوی بازگرداند!». برای همین هم جز تکرار ملال آور و کسل کننده ی نقشه های پلید خود کاری نمی کند.
برای جوانان باهوش و توده هایی که سیاست های جمهوری اسلامی را در بیش از 40 سال و به ویژه در بیست سال اخیر دیده اند این بسیار پیش افتاده است که این جریان حمله ی به شاه چراغ در شیراز و کشتاری که در آن صورت گرفت را پروژه ای از جانب خود این ها و سپاه و سازمان های اطلاعاتی شان بدانند و یک به یک اهداف شان را از این عمل شنیع برشمارند.
 مردمان زائر به دقت باید مراقب باشند و تا آنجا که ممکن است در این دوران حساس از حضور در مکان های مذهبی خودداری کنند. چنان که 40 سال گذشته نشان داده است این ها جزو توطئه چین ترین و پلیدترین و کثیف ترین حاکمان روی زمین اند و از هیچ جنایتی بیم ندارند. شکی نیست که این آخرین برنامه ی آنها نخواهد بود و از آستین این دیوان برنامه های پلید دیگری بیرون خواهد آمد.  
می رسیم به دارو دسته ی حاکم که نطق های کورشده شان باز شده و یکی پس از دیگری به سخنرانی های غرا دست زده اند.
در راس این نطق کورشده گان، قالیباف اختلاس گر و دزد و جانی بزرگ و رئیس مجلس لجن گرفته ی شورای اسلامی قرار دارد. این سرمایه دار بوروکرات- کمپرادور سوپر میلیاردر که توده ها سیسمونی گیت ترکیه ای اش را خوب توی سر پلیدش کوبیدند و بادهای زیادی اش را خالی کردند، شروع کرده به تهدید مردم.
ترجمه ی زیر از حرف های قالیباف است که به زبان رمز این راهزنان سرگردنه ی جمهوری اسلامی سخن گفته است:  
«دیدید ما در شاه چراغ چگونه توطئه ای را سازمان دادیم و گروهی از مردمی مانند شما را کشتیم تا بتوانیم از آن استفاده کرده و نطق های کورمان را باز کنیم و شما را تهدید به سرکوب شدیدتر کنیم!
اکنون به شما هشدار می دهیم که اگر دست از انقلاب تان علیه قدرت و ثروت ما( که ارث جد و آبادی 1500 ساله مان است) و فریبکاری و پستی و دنائت ما بر ندارید، ما شما را چنان که خود من در تیر 78 جنبش دانشجویی را به خاک و خون کشیدم، به خاک و خون خواهیم کشید. از دست درازی به قدرت و ثروت ما دست بردارید تا در امان باشید!»
ما وقت خود را برای ترجمه ی دیگر نطق کوران همچون رئیسی جلاد و ... هدر نمی دهیم زیرا این موجودات نکبت و حقیر همه متن یگانه ای را جار زده اند!
و اما توده های مردم، قالیباف رئیس این مجلس خامنه ای ساخته را خوب می شناسند. این موجود که از سران پاسداران قاچاقچی و دزد بود و خودش را به آب و آتش زد تا رئیس جمهور شود و نشد، این موجود دزد حقیر که با پول های مردم در ترکیه برای فک و فامیلش آپارتمان های  میلیون ها لیری خرید، .... از دید توده های مردم پشیزی ارزش ندارد و تره هم برای حرف های او و همقطاران اش خرد نخواهند کرد.
دیر نیست روزی که توده ها این جارچیان متقلب را به دادگاه های خلق بکشانند!
مرگ بر توطئه گران
مرگ بر جمهوری اسلامی
 گروه مائوئیستی راه سرخ
ایران
5 آبان 1401
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر