۱۴۰۱ آبان ۵, پنجشنبه

یاد و راه نیکای ما گرامی باد!

 
 
یاد و راه نیکا شاکرمی شیردختر خلق ایران گرامی باد!
 
درود به دلاوران زن و مرد لر
امروز خرم آباد و لرستان و ایران به نیکای ایران ادای احترام کردند و یاد او را گرامی داشتند.
در این یادبود بزرگ، جوانان و میانسالان و پیران، با هم آواز زیبا و مبارزه جویانه ی خلق لر« دایه، دایه، وقت جنگه» را سر دادند. مادر نیکا، اندوه از دست دادن دختر دلاورش را با سرور دیدن چهره و راه او در چهره و راه هزاران جوان ایرانی عوض کرد. جوانان یک صدا در پاسخ به این مادر شیر پرور گفتند:«ما همه نیکا هستیم!»   
در گورستان حیات الغیب( دیریا زود این نام های عجیب و غریبی که بسیاری از آنها را سالوسان و جلادان بر مکان ها و خیابان ها گذاشته اند با یک انقلاب در نام ها، تغییر خواهدیافت!) توده های مردم برای گرامیداشت نیکا گرد آمدند. نیروهای پاسدار و بسیجی می خواستند مانع برگزاری این یادبود شوند و در آن اخلال ایجاد کنند اما توده های مبارز لر به آنها یورش برده و مجبور به فرارشان کردند.
جوانان ما از دانش آموزان تا دانشجویان در این دوره بسیار بیش از سن شان هستند و مبارزه گسترده ی عملی کنونی از آنها جنگاوران رشید و بزرگی خواهد ساخت. آنها نماینده نسلی خواهند بود که ایران کهن را دگرگون کرده و ایران نویی برپا خواهد کرد.
درود به دلاوران زن و مرد کرد
 در مهاباد در آذربایجان غربی باز رژیم کشتار کرد.
با شلیک گلوله های جنگی مزدوران جنایتکار به مردمی که بی سلاح گردهمایی داشته و خواست خود را بازگو می کردند یکی از مردان رشید کرد به نام اسماعیل مولودی جان می بازد.
 توده های کرد مهاباد، پس از جانباختن این یل کرد، با حمله به مراکز رژیم، فرمانداری، کلانتری و ادارات، تقریبا شهر را تسخیر می کنند.
خامنه ای و سران پاسدار و نیروهای امنیتی اش باید بدانند که خلق کرد آن زمان که تنها بود همچون کوه مقابل شان ایستاده گی کرد، اکنون که تمامی مردم ایران با کردستان اند و پشت آن، کردستان همچون کوه آتشفشان خواهد بود!
نمونه هایی مانند اشنویه، لالی در شمال خوزستان و اینک مهاباد نشان می دهد که نبردی بزرگ در پیش خواهد بود. این نبرد برای نجات ایران از چنگال دیوان و ددان حاکم، برای تسخیر ایران، برای پس گرفتن ایران به وسیله ی خلق ایران است.
تداوم مبارزات جامعه ی پزشکان
در اصفهان جمعی از پزشکان این شهر فراخوانی برای گردهمایی در میدان برج این شهر و اعتراض به مداخله ی نیروهای انتظامی و امنیتی  در امور پزشکان و بیمارستان ها و مجروحین  دادند. اما دیوصفتان آنها را از محل تعیین شده راندند.
 همچنین پزشکان آزاده در مهاباد گردهمایی داشته و خواست های خود را در 11 ماده بیان کردند. از جمله خواست های پزشکان ممنوع بودن ورود نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی به بیمارستان ها و محیط های آموزشی و نیز حفظ سلامت جسم و روان بازداشت شده گان و خانواده های آنان و آزادی تمامی بازداشت شده گان بوده است.
دیر نیست که پزشکان بیشتری در تهران و دیگر شهرهای ایران و با خواست های مشخص تری به جنبش و انقلاب بپیوندند.         
خانواده هایی که در جنگ جانباخته دارند
روز به روز افراد بیشتری از «خانواده ی شهدا»ی جنگ به انقلاب می پیوندند. بخش هایی از آنها خود را از حاکمان جدا کرده و جنایاتی را که خامنه ای و پاسداران اش و دیگر آخوندهای پلید به نام ایشان انجام می دهند( تکیه کلام این سالوسان در مقابل دختران و زنانی که حجاب شان پس و پیش بوده این جمله که همواره با لحنی تحکم آمیز و سالوسانه بیان شده بوده است که«ما شهید دادیم») تقبیح می کنند. بخش هایی دیگر خود را جزو همین توده ی مبارز در میدان می دانند.
آغوش انقلاب توده های ما باید برای  تمامی مردمان مذهبی و خانواده ی شهدا و جانبازانی که رژِیم از نام آنها برای سرکوب جنبش ها و خیزش ها استفاده کرده باز باشد. آنها باید به آنجایی بیایند که به آن تعلق دارند.  
 
مرگ بر خامنه ای
مرگ بر جمهوری اسلامی
برقرار باد جمهوری دموکراتیک خلق ایران به رهبری طبقه ی کارگر
گروه مائوئیستی راه سرخ
ایران
5 آبان 1401

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر