۱۴۰۱ مهر ۲۶, سه‌شنبه

درود به کارگران مبارز پارس جنوبی و نیشکر هفت تپه

 
درود به کارگران مبارز پارس جنوبی                      درود به کارگران مبارز نیشکر هفت تپه
            
            درود به کارگران مبارز کیان تایر
 
اعتصاب طبقه ی کارگر روز به روز گسترده تر می شود!
 
اکنون نسبت به روزهای و هفته های پیشین کارگران بیشتری و آن هم در بسی از رشته های مهم صنعتی اعتصاب کرده اند.
طبقه ی کارگر آهسته و پیوسته و استوار گام بر می دارد.
پیش از این کارگران پتروشیمی های عسلویه و بندرعباس و آبادان و بوشهر و پترو پالایش کنگان و فولاد غدیر نی ریز فارس و و نیز کارگران و کارمندان صنعت نفت دست به اعتصاب زده بودند.  پس از این  کارگران مبارز پتروشیمی پارس جنوبی اعتصاب کردند و امروز سه شنبه 26 مهر هم کارگران مبارز نیشکر هفت تپه طبق اعلام پیشین خود دست به اعتصاب زدند و به هم طبقه ای های خود پیوستند. و این در حالی است که کارفرما می خواست 7 میلیون پاداش به حساب کارگران این شرکت واریز کند.
با وجود این که کارگران نیشکر هفت تپه به اعتصاب پیوستند و اکنون اعتصابیون کارگر بیش از گذشته شده است، اما هنوز تا زمان شرکت گسترده ی طبقه ی کارگر در این مبارزه راهی دراز در پیش داریم. در مراکز استان ها بسیاری از کارخانه های کلیدی هنوز دست به اعتصاب نزده اند و دیر یا زود خواهند زد. پیوستن اکثریت این طبقه به انقلاب، انقلاب را به معنای واقعی خود یعنی یک انقلاب توده ای نزدیک تر خواهد کرد.
طبقه ی کارگر متمرکزترین و نظم پذیرترین و پرشورترین و فداکارترین و مبارزترین و پیگیرترین طبقه ی جامعه ما در کسب آزادی و استقلال و برقراری جامعه ای دموکراتیک و پیشرفته است. هیچ طبقه ای در جامعه ی ما نمی تواند نقشی را که طبقه ی کارگر می تواند ایفا کند بازی کند. از این روست که این طبقه و تنها این طبقه باید رهبر انقلاب بزرگ خلق ما شود.
و اما رهبری این طبقه تنها و تنها از طریق تشکلات صنفی سراسری و سازمان واحد سیاسی این طبقه می تواند تحقق یابد.
درود به کارگران از خود گذشته ی پتروشیمی عسلویه، بندرعباس، بوشهر و پارس جنوبی
کارگران مبارز پالایشگاه آبادان 
کارگران فولاد نی ریز 
کارگران نیشکر هفت تپه
درود به طبقه ی کارگر ایران

در ستایش زنان مبارز خط شکن
الناز رکابی ورزشکار سنگ نوردی ایران در مبارزات قهرمانی آسیا در کره جنوبی بدون حجاب  شرکت کرد و برای نخستین بار خط حاکم جمهوری اسلامی را شکست.
این است آنچه نیاز مبارزات توده هاست.
خلق خود قانون وضع می کند و خود آن را به اجر می گذارد.
زمان، زمان انقلاب است و باید خط شکنانه عمل کرد.
درود بر النار رکابی و دیگر ورزشکاران مبارز
 
  زاد روز ستارخان سردار ملی
 گروه های مبارز و پیشرو تبریز فراخوانی داده اند و از توده های دلاور تبریز خواسته اند که در روز پنجشنبه که زاد روز ستارخان قهرمان و سردار بزرگ ملی ایران است دست به گردهمایی بزنند.
تبریز و آذربایجان همواره بر تارک آگاهی ملت ایران درخشیده اند. چهره های بزرگ فلسفه و سیاست و هنر از این خطه برخاسته اند. تبریز شهری بود که به واسطه ی قیام ستارخان، انقلاب مشروطه را ورق زد و به پیش برد. تبریز به همراه تهران یکی از دو شهری بود که بار انقلاب مشروطه بر دوش آنها بود. تبریز و آذربایجان یک پای مبارزات آزادیخواهانه و استقلال طلبانه ی مردم ایران بوده اند و مبارزات بزرگی را در این خصوص دامن زده اند. تبریز و آذریایجان مهد سوسیالیسم و کمونیسم ایران بوده است.
همه توده ها در ایران از دل و جان از مبارزات زنان و مردان و جوانان دختر و پسر تبریز این فرزندان ستارخان قهرمان ملی ما پشتیبانی می کنند.
 
مرگ بر جمهوری اسلامی
برقرار باد جمهوری دموکراتیک خلق ایران به رهبری طبقه ی کارگر
 
 گروه مائوئیستی راه سرخ
ایران
26 مهر 1401

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر