۱۴۰۱ مهر ۲۰, چهارشنبه

کارگر نفت ما، رهبر سر سخت ما

 

کارگر نفت ما، رهبر سر سخت ما

شعار بسیار مهم دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر


 

 

درود به کارگران، درود به طبقه ی کارگر ما که با اعتصاب سیاسی خود انرژی تازه ای به انقلاب داد!

 

تنها طبقه ای که می تواند باید رهبری انقلاب را در دست بگیرد و آن را به پیروزی برساند و یک 

جمهوری دموکراتیک انقلابی به رهبری طبقه ی کارگر

را  برپا کند!

آینده ی ایران در دستان پرقدرت طبقه ی کارگر و نزدیک ترین متحدش کشاورزان است!

 

 

کارگران زن 

 کارگران زن در کارخانه هایی که یا تمامی و یا بخش اصلی و عمده ی آن زنان کارگر هستند و همچنین در دیگر کارخانه ها و موسسات، باید با خواست ها و شعارهای خود دست به اعتصاب های سیاسی و اقتصادی بزنند.

 

 

هر چه اعتصاب سیاسی بیشتر گسترش یابد هر چه بیشتر کارخانه های صنعتی را در سراسر ایران در بر گیرد لایه های بیشتری از کارگران پیشرو شکل می گیرند و امکان ایجاد تشکل های صنفی - سیاسی سراسری طبقه ی کارگر و همچنین حزب پیشرو و انقلابی این طبقه بیشتر فراهم می شود و بر چنین مبنایی هر چه بیشتر امکان رهبری طبقه ی کارگر بر انقلاب آماده می گردد.

 و نیز این اعتصابات هر چه بیشتر توده های میانی و ساده ی طبقه ی کارگر را که به ویژه در رشته ی ساختمانی در حال کارند در بر بگیرد امکان توسعه ی آن به روستاها و زحمتکشان روستا به ویژه کشاورزان بی زمین و کم زمین را بیشتر در بر خواهد گرفت. ورود زحمتکشان روستاها به انقلاب، به این انقلاب نیرویی خواهد بخشید که هیچ قدرتی نتواند در مقابل آن ایستاده گی کند. این نیرو تمامی قدرت های مرتجع را از پیش پای خود خواهد روفت و خود را برای برپایی یک حکومت دموکراتیک و انقلابی که از آن تمامی طبقات خلقی ایران می باشد و بر اتحاد کارگران و کشاورزان متکی است آماده خواهد کرد.

 گروه مائوئیستی راه سرخ

ایران

20 مهر 1401

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر