۱۴۰۱ مهر ۱۸, دوشنبه

سنندج مبارز راه آزادی

 
 
مقاومت و مبارزه برای آزادی در سنندج

 خامنه ای جنایتکار و سران پلید سپاه پاسداران به جان توده های ستمدیده ی کرد افتاده اند و در سنندج و بوکان و سقز خون به راه انداخته اند.
همین چند روز پیش هم اینان برای ترساندن مردمی که در شهرهای دیگر با بوق زدن همراهی خود را با مبارزات خیابانی اعلام می کنند، داریوش علیزاده دلاورجوان سنندجی را که در همراهی با مبارزان در سنندج بوق زده بود با شلیک به سرش کشتند. ننگ بر شما باد که چنین پست و پلیدید!
و این جانیان باید دق کرده باشند زمانی که مادر آگاه و مبارز داریوش از مردمی که به وی تسلیت می گفتند خواست:«به من تسلیت نگویید، قیام را ادامه دهید!»
این دیوصفتان که می گفتند که می خواهند ایران متحد باشد کثیف ترین و فجیع ترین جنایات را در مورد خلق های کرد، بلوچ و عرب و دیگر خلق ها مرتکب شده اند.
این سالوسانی که می گفتد می خواهند جهان اسلام را متحد کنند همواره دشمن خونین توده های سنی مذهب و دیگر اقلیت های مذهبی بوده اند.
آنها به کشتار توده های ستمدیده ی کرد دست می زنند تا هم قدرت نداشته شان را به خلق کرد نشان دهند و هم بقیه ی مردم ایران را منکوب کنند تا اینکه مردم شورشگر دست از جنبش خود بردارند و تن به حکومت این موجودات رذل و متعفن بدهند. آنان تلاش می کنند که بیشتر سرکوب های شدید خود را به این مناطق انتقال دهند تا راحت تر بکشند.
و توده های شجاع کرد که مبارزات 40 و اندی ساله ی افسانه ای شان، همچون خاری در چشمان این دیوسیرتان است، همچون پاره ای از تن خلق ایران، باز هم  در مقابل این مرتجعین و در سنندج و بوکان و سقز به مبارزه ای جانانه دست زده اند و خواب راحت از اینان ربوده و خوراک بر آنها زهر کرده اند.
خلق های ایران یک تن هستند. هر کدام از مردمان کرد و بلوچ و عرب و آذری و عرب همچون پاره ای از این تن است. و هر جنایتی در مورد هر کدام از خلق ها انجام دادن، جنایتی در مورد دیگر خلق ها انجام دادن است.
 آنچه که در مقابل جنبش خلق ما است، جدا از پشتیبانی همه جانبه از خلق های ستمدیده ی کرد و بلوچ، اندیشیدن راه و کارهایی است برای این که این پاسداران جانی نتوانند هر کاری که دل شان خواست با  آنها بکنند.  و یکی و تنها یکی از راه و کارها، گسترش سریع تر اعتصابات سیاسی است.
هر چه زودتر اعتصابات و به همه طبقات مردمی گسترش یابد و هر چه زودتر توده ها قدرت یک پارچه شان را نشان دهند، این امکان که توانایی های این سرکوب گران کاهش یابد بیشتر است.
گروه مائوئیستی راه سرخ
ایران
19 مهر 1401 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر