۱۴۰۱ آبان ۱۰, سه‌شنبه

شکل های تقابل خامنه ای و پاسداران اش با جنبش توده ها

 
شکل های تقابل خامنه ای و پاسداران اش با جنبش توده ها
 
پس از نمایش حکومتی شاه چراغ شیراز و قربانی کردن تعدادی از هم میهنان ما برای مقاصد کثیف خامنه ای و پاسداران اش، برنامه ی سرکوب حکومت وارد مرحله ی تازه ای شد. این برنامه بخش های گوناگونی دارد که در زیر به برخی از آنها که در چند روز اخیر بیشتر به چشم خورده است اشاره می شود.
یورش های پاسداران لباس شخصی و بسیجی به گردهمایی های دانشجویی
بخشی از این برنامه افزایش سرکوب دانشجویان و خاموش کردن دانشجویان است. حمله ی اطلاعاتی ها و پاسداران لباس شخصی به دانشگاه ها و راه انداختن های و هوی و ایجاد فضای رعب و وحشت و شلیک گلوله و ضرب و جرح دانشجویان در چارچوب این برنامه بود. این برنامه تا کنون به دلیل مقاومت  دانشجویان و پشتیبانی توده ها از آنها به نتیجه ی مورد نظر دست نیافته است.
تشکیل دادگاه برای بازداشت شده گان مبارزات و صدور احکام اعدام
بخش دیگری از این برنامه تشکیل دادگاه های بازداشت شده گان مبارزات اخیر به ریاست افراد خونخوار و پلیدی مانند قاضی صلواتی و صدور احکام اعدام برای آنها و اجرای سریع شان می باشد.
این برنامه را در هنگامه ی تمامی جنبش ها و از جمله سال های 60 به بعد اجرا کرده اند و فکر می کنند با اجرای آن می توانند فضای خفقانی که در 40 سال اخیر آن چنان تغییری هم نکرده است شدیدتر کنند. محمد قبادلو نخستین جوانی است که چنانکه مادرش اعلام کرده است نخستین جلسه ی  دادگاه وی به ریاست صلواتی و بدون وکیل برگزار شده است و در همان نخستین جلسه این اهریمن برای وی حکم اعدام صادر کرده است. همچنین مادر قبادلو گفته است که قرار است این حکم به سرعت اجرا شود.
به راه انداختن دسته های تخریب اموال مردم با لباس های متفاوت از بقیه ی نیروها
بخش دیگر این برنامه به راه انداختن گروه هایی از مزدوران با لباس و سلاح هایی متفاوت با بقیه و مامور کردن آنها به تخریب اموال مردم بدون توجه به این امر که آیا آنها شرکتی در مبارزات داشته یا نداشته اند می باشد.
در برنامه ی سرکوب جدا از نفس تخریب که نشان دهنده ی عمق ضدیت خامنه ای و حزب اللهی هایش با توده ها است، این امر با این هدف صورت می گیرد که بخش هایی از مردم را که در مبارزات شرکت نداشته اند به مخالفت با آنها که در مبارزات شرکت دارند برانگیزند و دو دسته گی و اختلاف در میان مردم ایجاد کرده و دامن بزنند. انتخاب عامدانه ی لباس و ادوات متفاوت درست برای این است که خامنه ای و پاسداران اش بگویند این ها از ما نبوده اند و از کشورهای دیگر آمده اند.
مورد اخیر عموما در کودتاها و به وسیله لمپن ها انجام شده است. برای نمونه در کودتای ضد ملی 28 مرداد 32 تخریب اموال مردم بخشی از وظیفه ی لات و لوت ها و لمپن هایی مانند شعبان بی مخ و دارودسته اش بود که شاه و آمریکا اجیر کرده بودند. اما ظاهرا خامنه ای و پاسداران اش از شیوه ای استفاده می کنند که یا در کشورهای دیگر اجرا شده و یا خود در سوریه اجرا کرده اند.
در ضمن با این ادعا که این نیروهای تخریب گر به نیروهای رسمی تعلق ندارند و از بیرون و از کشورهای دیگر آمده اند، هم بار را از دوش خود بر می دارند و هم با توجه به این که می دانند توده ها هیچ کدام از حرف های آنها را باور نمی کنند و می دانند که کار خودشان است، به این حاشا کردن و بازی کثیف امکان می دهند که نقش نوعی جنگ روانی با توده ها و برای عصبانی کردن و به هم ریختن وضع روانی آنها را بازی کند.
جنگ روانی         
یک بخش دیگر از این برنامه دست زدن به جنگ روانی با توده هاست. بخشی از این جنگ روانی عربده کشی و تهدید توده ها در محیط هایی است که پاسداران و مزدوران حکومت حضور دارند. این عربده کشی و شاخ و شانه کشیدن ها وظیفه دارد که توده ها را دچار ترس و ناامیدی کرده و به انفعال بکشاند.
بخش دیگری از این جنگ روانی مصادره ی شعارهای توده ها و  افزودن نکات مطلوب خودشان به آنهاست که در چند روز اخیر به دفعات به کار رفته است. در این شیوه جنگ روانی، عامدانه نوعی وحدت کاذب و دروغین و لوس وار بین حکومت و توده ها ایجاد می شود و به این قصد که خشم و نفرت و کینه ی انباشت شده ی توده ها تخلیه شده و جای آن را ناتوانی در حفظ و بروز احساس و در نتیجه انفعال بگیرد.
به میان کشیدن دشمنان خارجی
و بالاخره به نظر می رسد که در این برنامه به میان کشیدن پای دشمنان خارجی و از جمله سازمان های کرد که در اقلیم کردستان عراق اقامت دارند و نیز عربستان سعودی گنجانده شده است. گرچه هنوز خامنه ای و سران پاسداراش دست به اجرای عملی تهدیدهای خود نزده اند اما چنانچه اقداماتی در این زمینه صورت گیرد بدون شک یکی از اهدف آن به هم ریختن تمرکز توده ها بر مبارزه جاری و انتقال توجه آنها به اموری است که موجب انفعال آنها را در مبارزه ی جاری فراهم سازد.    
آنچه که نیاز است این است که دانشجویان و پیشروان توده ها و تمامی طبقات مردمی ما به تمامی شکل های مقابله ی خامنه ای و پاسداران اش با جنبش توده ها مسلط شوند و با برنامه ریزی های تازه در مورد تمامی این امور و با ایجاد اشکال گوناگون مبارزه ی خود، واکنش نشان داده و برنامه ی خامنه ای را با شکست روبرو سازند.
مرگ بر خامنه ای و سران پاسدارش
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد مبارزات توده ها
زنده باد انقلاب
برقرار باد جمهوری دموکراتیک خلق به رهبری طبقه ی کارگر
گروه مائوئیستی راه سرخ
ایران
2 آبان 1401

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر