۱۴۰۲ اردیبهشت ۲, شنبه

خاندان پهلوی مزدور و نوکر صفت بوده اند!

 
خاندان پهلوی مزدور و نوکر صفت بوده اند!
به بهانه ی سفر رضا پهلوی به اسرائیل
 
 رضا پهلوی این موجود نوکرصفت که تو باغ دوران شاهی زندگی می کند، خیال برش داشته که «شاه» شده و راه افتاده این ور و آن ور و بازدید از کشورها و حالا دیگر دولت صهیونیستی اسرائیل دست ساز و ژاندارم امپریالیست های غربی در خاورمیانه!
این سفرها تماما با برنامه ریزی امپریالیسم آمریکا و دولت های غربی صورت می گیرد و این فرد جز ابزار و وسیله ای در دست آنها نیست. دارودسته یی سلطنت طلب از جمله حزب ایران نوین و فرشگردی ها و ققنوسی ها تنظیم کنندکان برنامه های وی هستند.
در این مورد مشخص و با توجه به شرایط منطقه می توان گفت جناح مسلط بر دولت کنونی اسرائیل هم از این سفر بهره می برد. هم بهره  ی داخلی و در مقابل دیگر جناح ها و نیز توده های مردم این کشور و هم بهره ی خارجی و در مقابل جمهوری اسلامی. اسرائیل به دنبال ضربه زدن های پی در پی به جمهوری اسلامی است و به نظر این سفر هم جزیی از این ضربات به شمار می آید. 
اما این که آیا برنامه هایی برای حمله به ایران از سوی امپریالیست ها و اسرائیل وجود دارد یا خیر، هنوز روشن نیست.  در صورت تکامل انقلاب ایران و ورود جدی طبقه ی کارگر و توده های زحمتکش به انقلاب این امکان هست که چنین اقدامی در دستور روز امپریالیست ها قرار گیرد. بخشی از اهداف این سفر می تواند در این چارچوب باشد.
گنده دماغان پهلوی نوچه های امپریالیست های غربی
خانواده ی پهلوی نوکر صفت و خود بزرگ بین بوده و هستند. نوکر صفتی برای امپریالیست ها و خود بزرگ بینی برای خلق ایران.
رضا خان نوکر و مزدور امپریالیسم انگلیس بود و خواهان نوکری و مزدوری آلمان هیتلری هم شد که جنگ جهانی دوم پیش آمد.
«انگلیسی ها خودشان او را آوردند و خودشان هم بردندش». این را خودشان هم می گویند. این شخص بسیار خود بزرگ بین بود چندان که کمتر مانندش در تاریخ ایران دیده می شود.
محمدرضا شاه نوکر زاده و نوکر امپریالیسم انگلیس و سپس نوچه ی جان نثار امپریالیسم آمریکا و نیکسون و کارتر و دیگر اربابان اش بود.
آمریکا با کودتای مرداد 1332 آوردش و با انقلاب 57 به وی دستور داد که بساط اش را جمع کند و راه خارج پیش گیرد زیرا دیگر به وی نیازی ندارد.
رضا پهلوی هم دست پرورده ی سازمان سیای آمریکا است. در نمک خوابانده شده برای روز مبادا.
این خانواده وطن فروش هستند و حاضرند کف کفش اربابان شان را بلیسند تا جایی در ایران بیابند.
سفر رضا پهلوی به اسرائیل در همین چارچوب است. در چارجوب گنده کردن یک مزدور و تبدیل آن به مزدوری آماده به خدمت. این سفر هم برای اسرائیل و برنامه های اخیرش مهم بود و هم برای رضا پهلوی.
اما وی تنها نیست.
او دارودسته های کاسه لیس خود را دارد که در تلویزیون های انترناشنال و فردا و بی بی سی و من و تو و مشتی رادیو و تلویزیون متعفن دیگر می خواهند به مردم بقبولانند که رضاخان و پسرش نوکر نبوده اند و افرادی مستقل و خدمتگزار ایران و منافع ایران بوده اند. به ویژه خبرنگاران تلویزیون انترناشنال که پاچه لیس رضا پهلوی هستند از این زمره می باشند.
یکی از دارودسته ی مزدوران در تلویزیون انترناشنال یکی از برنامه های خود را که در مورد سفر این نوچه است چنین آغاز می کند:
«ورود یکی از نمایندگان صدای خیزش انقلابی مردم ایران- شاخه خارج کشور به فرودگاه بن گورین اسرائیل با کلید واژه ی ایران»!
و جالب این که این فرد برنامه ی دیگری را که در مورد جبهه نجات ملی و یا کارگران است هم با لحنی همانند و واژه هایی کمابیش مشابه آغاز می کند.
منظور از داخل و خارج فرقی ندارند چیست؟
این که اینها می گویند فرقی بین داخل و خارج نیست برای همین چیزهاست. شما داخلی ها مبارزه کنید و ما خارجی ها هم برای شما شاه و دولت درست می کنیم.
جدایی حامد اسماعلیون از گروه شش نفره
حامد اسماعیلیون با کناره گیری خود از گروه هشت یا شش نفره منشور مهسا و دلایلی که ارائه داد نشان داد که رضا پهلوی بر خلاف ژست های دمکراسی خواهانه اش از همین اول جوجه دیکتاتور بودن خود را نشان داده است.
رویدادهای چندماه اخیر نشان داد که دارودسته ی سلطنت طلبان از جمله حزب ایران نوین و ققنوسی ها و فرشگردی ها و نیز خدمتگزاران سلطنت در کیهان لندن تنها چیزی که بر نمی تابند ایستادن در مقابل باند سلطنت طلب است.
ما امیدواریم که حامد اسماعیلوین با تجاربی که به دست آورده راه درستی در پیش گیرد و در جبهه ی انقلاب برای دادخواهی خانواده های جانباخته گان هواپیما و سرنگونی جمهوری اسلامی مبارزه کند.
 
نابودباد سلطنت طلبی و مزدوری امپریالیسم
زنده باد انقلاب
برقرار باد جمهوری دموکراتیک خلق به رهبری طبقه ی کارگر
 
گروه مائوئیستی راه سرخ
ایران
دوم اردیبهشت 1402
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر