۱۴۰۲ فروردین ۲۱, دوشنبه

دست و پا زدن های خامنه ای و سران پاسدارش برای بقا

 
حملات شیمیایی به مدارس دخترانه نشانه ی
دست و پا زدن های خامنه ای و سران پاسدارش برای بقا
 
حمله ی شیمیایی دارودسته ی متحجرین و دزدان و جنایتکاران خامنه ای به مدارس دخترانه نشانه ی قدرت و قدرت نمایی نیست؛ نشانه ی تسلط بر اوضاع کشور نیست؛ نشانگر به دریوزه گی افتادن خامنه ای و دست و پا زدن برای بقا است. نشانه های های فلاکت و به پیسی افتادن در مقابل جنبش توده ها و دیدن سقوط محتوم در افق است؛ و گرنه نظامی که حتی ذره ای به خود اطمینان داشته باشد که این موج جنبش را از سر می گذارند و دوباره بر اوضاع مسلط می شود دست به چنین اعمال پلید و جنایتکارانه علیه فرزندان کودک و نوجوان مردمی که بر آنها حکومت کرده و می کند، نمی زند.
اما خامنه ای و سران پاسدارش و همچنین مشتی متحجر جاه طلب و مالپرست و جنایتکار که دور خودش جمع کرده به هیچ وجه به آینده ی خود مطمئن نیستند. این جناح به خوبی می داند که چنانچه جنبش گستره و عمق بیشتری یابد توان« جمع کردن» آن را نخواهد داشت. می داند که روز به روز بیشتر درون جناح های حاکم به انفراد و انزوا کشیده شده و جریان های بیشتری علیه  این جریان شده و خواهند شد. و نیز می داند که نیروهای انتظامی و بسیجی و پاسدار در هر دور سرکوب آب می روند و نیروی روانی و ذهنی و توان شان برای سرکوب کمتر و کمتر می شود و نیز از درون دچار اضمحلال و ریزش است. همین هاست که موجب می شود دست به تهاجم احمقانه ای مانند حمله ی شیمیایی به مدارس زند تا شاید توده ها دچار هراس و وحشت شده و از ادامه دادن جنبش خویش پشیمان شوند و سر به علامت تمکین به این حکومت فرود آورند.
وضع کنونی بیش از پیش نشان می دهد زمانی که توده ها آگاهی و هوشیاری بیشتری پیدا می کنند و توانایی عملی و خلاقیت بیشتری نشان می دهند دشمنان شان برعکس به حماقت و کودنی بیشتری افتاده و توانایی عملی خود را از دست می دهند و جز تکرار برنامه هایی که اینک برای توده ها فهم این که این ها از سر ترس و وحشت از مردم دست به چنین کارهای پلید و ابلهانه ای می زنند ساده است، کار دیگری نمی تواند انجام دهد.
دور تازه حملات شیمیایی خامنه ای و مجتبی و نیروهای اطلاعاتی اش کماکان با همان اهدافی صورت می گیرد که در گذشته صورت گرفته است. این حملات کثیف و بزدلانه را لباس شخصی و اطلاعاتی های وزارت کشور و حفاظت سپاه، پنهانی انجام می دهند. دولت حاکم نیز در کنار آنها با نظرات و اطلاعات مسخره ای که به مردم می دهد به گونه ای بازی کثیف با احساس و روان مردم دست زده است(یک بخش انجام می دهد بخش دیگر هم  ادا و اصول در می آورد وحرف شان این است که شما مردم علیه ما و خواهان سرنگونی ما هستید و آن وقت از ما می خواهید امنیت فرزندان شما را حفظ کنیم)! 
از سوی دیگر آنها اجازه نمی دهند توده ها از ترکیب مواد مصرف شده اطلاعی به دست آورند و در نتیجه در این هراس بمانند که آیا فرزندان شان که در معرض این گازهای سمی بوده اند در آینده دچار بیماری هایی خواهند شد و یا نه.   
این هجوم  پلید را تنها باید با مبارزه توده ای گسترده پاسخ داد. همان گونه که توده های شهر سقز، شهر مهسا، شهر زنان مبارز و شهر کردهای مبارز با  راهپیمایی و شورش پاسخ دادند.
 
مرگ بر خامنه ای و سران اطلاعاتی
زنده باد انقلاب
برقرار باد جمهوری دموکراتیک خلق به رهبری طبقه ی کارگر
گروه مائوئیستی راه سرخ
ایران
23 فروردین 1401  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر