۱۴۰۱ آذر ۱۱, جمعه

مسمومیت: پیام سران جنایتکار سپاه به دانشجویان

 
 
مسمومیت: پیام سران جنایتکار سپاه به دانشجویان در آستانه ی برگزاری روز تاریخی 16 آذر
 
خبرهایی که مبنی بر مسموم شدن دانشجویان چندین دانشگاه (دانشگاه الزهرا، دانشگاه صنعتی اصفهان، صنعتی اراک، خوارزمی کرج و علامه تهران) از غذای سلف سرویس می باشند گواهی است بر این که حکومت جنایتکاران و جلادان می خواهد پیشاپیش پیامی به دانشجویان مبارز بدهد.
این پیام این است که«ما نمی خواهیم اجازه دهیم که شما روزهای 14 و 15 و 16 آذر را برگزار کنید و به جنبش توده ها نیروی تازه ای بدمید! اکنون ما شمه ای از روی« خطرناک» مان را به شما نشان می دهیم!».
گرچه اکنون و پس از مسموم شدن دانشجویان در دانشگاه های مزبور که دانشجویان نام آن را مسمومیت زنجیره ای گذاشته اند، خبری دال بر کشنده بودن سم مزبور بیرون نیامده، و از این رو در حال حاضر می توان آن را یک مقدمه ای برای ترساندن دانشجویان و توده ها دانست، اما قطعا باید آن را جدی گرفت و هوشیار بود.
این جنایتکاران توطئه گر و پلید برای دفاع از ثروت و قدرت خود که خوابش را هم نمی دیدند تا آنجا که بتوانند هر کاری از دست شان برآید انجام می دهند. چنان که در حمله به دانشجویان دانشگاه شریف کردند؛ در جمعه ی زاهدان کردند؛ در حمله به زندان اوین و و گروگان گرفتن زندانیان سیاسی کردند و در کشتار شاه چراغ و نیز حمله وحشیانه به کردستان کردند.
 این اقدام اخیر که کاملا عامدانه و طبق طرح ها و نقشه های توطئه گرانه ی عموما از پیش تنظیم شده بوده و به وسیله ی خامنه ای و بیت رهبری هم تایید گردیده نیز در راستای آن اقدامات جنایتکارانه و ننگین پیشین قرار دارد. هدف اصلی آن فلج و زمین گیر کردن جنبش دانشجویی است که در کنار کردستان در حال حاضر دو بخش پیشروی جنبش و انقلاب را تشکیل می دهند.  
از این رو دانشجویان و خلق باید مراقب هر گونه دسیسه و توطئه ای از جانب این جانیان بوده و پیشاپیش خود را برای آنها آماده کنند.
باید به این نکته اشاره کرد که در صورت دست زدن به هر گونه اقدام جنایتکارانه ای از جانب این موجودات پلید که به فاجعه ای تبدیل شود، گورشان سریع تر از آن چه می توانند تصور کنند کنده خواهد شد؛ به این معنا که موجب خواهد شد خلق بخروشد و با غرش توفانی خود این تفاله های قرون و اعصار را زودتر از آنچه گمان می کنند بروبد.
 چنین اقداماتی اما یک بازتاب درونی شدید درون صفوف خودشان هم خواهد داشت و ریزش های درون شان را بسیار شدیدتر از آنچه تا کنون بوده است خواهد کرد. یعنی نه تنها پایه های ناچیز اجتماعی و رده های پایینی و میانی نیروهای بسیج و سپاه و حتی نیروهای اطلاعاتی را بیشتر به گریز از این ها خواهد کشاند، بلکه شدیدترین شکاف ها را در بین سران آنها ایجاد خواهد کرد.
از این رو سلامی و دیگر سران پاسدار و سران سازمان های اطلاعاتی و در راس همه ی اینها خامنه ای جنایتکار و بیت کثیف و متعفن اش باید بدانند که چنانچه این «خطرناک» بودن شان را غلاف نکنند، آنها از یک سو در حاکمیت در انزوایی شدید قرار خواهند گرفت و از سوی دیگر خلق بلایی صدها بار هولناک تر بر سر آنان خواهد آورد.
 
زنده باد مبارزه دانشجویان و جوانان پیشرو خلق
زنده باد انقلاب
مرگ بر سالوسان و جنایتکاران
مرگ بر خامنه ای و بیت رهبری مرکز اصلی توطئه ها
مرگ بر جمهوری اسلامی
برقرار باد جمهوری دموکراتیک خلق به رهبری طبقه ی کارگر
گروه مائوئیستی راه سرخ
ایران
11 آذرماه 1401
     

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر