۱۴۰۱ مهر ۲, شنبه

ستایش شما شیر زنان و شیر مردان را

 

خروش ایران

 

ستایش شما شیر زنان و شیر مردان مبارز را

که خروش تان علیه ستم و استبداد و برای آزادی

تمامی جهان را در بر گرفته است!

 

«ساختارشکنان» و مخالفین اصل ولایت فقیه و جمهوری اسلامی در میدان نبرد

 توده های ستم دیده در خیابان ها به جنبش دموکراتیک بزرگ خویش تداوم می دهند. این تداوم می تواند موجب آن گردد که جنبش از یک سو اتحاد بزرگ تری را به دست آورد و از سوی دیگر گسترش بیشتری یابد. اتحاد و گسترش و تداوم مهم ترین وجوه رشد و تکامل این جنبش بزرگ است.

 

نباید اجازه داد حکومت خود را جمع و جور کند!

روشن است که حکومت آن اتحادی که را در سال 88 و یا آبان 98 و سال های پس از آن داشت ندارد و این به دلایل گوناگون است که ما به برخی از آنها اشاره می کنیم.

 نخست نبود این اتحاد به سبب یک دست شدن حکومت است. پس از یکدست کردن حکومت میان باندهای جناح خامنه ای و به اصطلاح هسته ی سخت قدرت، شکاف ها و تضادهای گوناگونی بروز کرده است  و بر سر سهم بری از سفره ای که اینک پیش روی آنها پهن شده است به جان یکدیگر افتاده اند. جلوه هایی از بروز این شکاف بیرون آمدن نوار سران سپاه در مورد رشوه و دزدی های باندهای دیگر سپاه و از جمله سلیمانی و همچنین  برکناری حسین طائب از جریان قدرت است.

دلیل دوم این نبود اتحاد به دلیل بیرون راندن دیگر جناح های اصول گرا از قدرت است و از جمله جناح احمدی نژاد و جناح روحانی و لاریجانی ها( اصلاح طلبان که همان 88 بیرون ریخته شدند). این اختلافات موجب این شده است که پایه های اجتماعی جریان اصول گرا دچار اختلاف و تشتت شده و دچار ریزش گردد. عدم یکدستی و بروز اختلاف در نیروهای انتظامی و بسیج و نیز ناتوانایی برای بسیج پایه ها در نماز جمعه این هفته، نشانه های نخستین این تشتت و فروپاشی و ریزش است.

از سوی دیگر این اختلافات بین باندها و بین جناح ها در نیروهای نظامی حکومت بازتاب یافته است. بین ارتش و سپاه، بین سپاه و بسیج و درون خود این نیروها اختلافات شدید شده است و آن یکدستی مورد ادعای رژیم را دچار اختلال کرده است.

اما نباید در مورد این اختلافات اغراق کرد و خوشبینی نامعقولی یافت. آنچه اکنون ما به عنوان واکنش سپاه در مقابل جنبش می بینیم این است که همه ی نیروی سپاه و ارتش برای سرکوب به میدان نیامده است بنابراین باید دشمن را باید کماکان از نظر مقطعی قوی در نظر گرفت و برخلاف برخی نظرات ناپخته که دشمن را شکست خورده ارزیابی می کند متوجه بود که در لشکری کشی کنونی رژیم، تمامی نیروی رژیم وجود ندارد. وضع واقعی در چند روز آینده و با تکامل جنبش بیشترروشن خواهد شد. 

باید جنبش گسترش و تداوم یابد و اتحاد خود را بیش از پیش کند و همچنین ضربات پی در پی وارد کند تا به ویژه نیروهای رده پایین و میانی ارتش، بسیج و سپاه ریزش کند و با اسلحه به مردم بپیوندند.

زنده باد مبارزه ی زنان و مردان برای آزادی

مرگ بر خامنه ای

مرگ بر جمهوری اسلامی

 گروه مائوئیستی راه سرخ

ایران

سوم مهر 1401

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر