۱۴۰۱ شهریور ۲۶, شنبه

قتل مهسا امینی به وسیله ی سپاه کشتار

قتل مهسا امینی به وسیله ی سپاه کشتار و خشم و خروش توده ها
 
حکومت خامنه ای حکومت مرگ است
حکومت خامنه ای حکومت قتل و جنایت و کشتار است که در زیر پرده ی دین و شریعت صورت می گیرد.
حکومت خامنه ای حکومت فاسدان و دزدان و اختلاس گرانی است که همه زیر پرده ی دین و شریعت پنهان می شوند.
حکومت خامنه ای حکومت رواج جهل و خرافات و مرده پرستی و انسداد همه ی افکار و اندیشه هایی است که نواندیشی و دانش و زنده بودنی شایسته ی انسان را ستایش می کنند.
حکومت خامنه ای حکومت مرگ و کشتن زندگی است.
مبارزه با این حکومت و سرنگون کردن آن دفاع از زندگی است.
ندایی دیگر
مهسا امینی دختر 22 ساله کرد در روز چهارشنیه 23 شهریور به وسیله ی گشت ارشاد که اکنون به درستی گشت کشتار نامیده شده است به بهانه های واهی بازداشت می شود و پس از ساعاتی چند پیکرش بدون هر گونه علائم حیاتی به بیمارستان کسری تهران انتقال می یابد و پس دو روز در کما بودن جان می سپارد.
از تحقیر تا مشت و لگد و از اسید پاشی تا کشتار
مهسا دختری جوان بود. روشن است که اگر قرار است که زنان و به ویژه دختران جوان که روحیه ای سرکش دارند و به ساده گی تن به ستم و تحقیر و اسارت کهنه پرستان نمی دهند دست از مقاومت در برابر آنچه این حکومت متحجر می خواهد به آنها تحمیل کند بردارند، حکومت کشتار باید از تمامی ابزارهای ممکنی که می تواند از آنها بهره گیرد، استفاده کند. از تحقیر کردن شخصیت و کشتن ذهن و روان شان تا به مشت و لگد گرفتن و از اسید پاشی تا کشتن.
کم نبودند دختران و زنانی که به همین شیوه ها خواه طی بازداشت و خواه در بازداشتگاه روان شان کشته شد و یا به قتل رسیدند.
ژینا زندگی است و تجلی مبارزه ی زندگی با مرگ است!
ژینا(نام کردی مهسا به معنای زندگی) دختری از کردستان بود. خلقی که نماد مقاومت و مبارزه مقابل جمهوری اسلامی و حکومت مستبد خمینی و خامنه ای بوده است.
چه بهتر که اگر قرار است برای درس دادن به زنان ایران برای این که دست از نوخواهی و سرافرازی بردارند و تسلیم شده و به اسارت کهنه پرستی و تحجر در آیند، دختران و زنانی را قربانی کنند. و باز چه بهتر از نظر این جلادان که این فرد از خلقی باشد که سرشار از عزت نفس می باشد و مبارزه جو است و به گمان حکومت، توده های دیگر نقاط ایران با این خلق آن سان که باید همدردی نخواهند کرد.
اما حکومت مستبد و در راس آن خامنه ای این دیو در پوشش آدمی، کور خوانده اند! ژینا دختری است از آن ایران، از آن همه ی توده های مردم ایران. همین است که هر مادری و هر پدری و هر دختر و پسری که درباره ی وی سخن می گوید او را دختر خود و خواهر خود می داند و در غم و درد واندوه از دست دادن وی در سوگ است و سراپا خشم علیه این حکومت.
خامنه ای، نفرت زنان را علیه قوانین کهنه و حکومت تحجر بیشتر و مقاومت و مبارزه ی آنان را قوی تر و شدیدتر خواهد کرد و توده های سراسر ایران را با خلق کردستان بیش از پیش متحد کرده و خشم شان را یک کاسه خواهد گرداند.
سقز و کردستان در خشم و خروش
ژینا دختری اهل سقز کردستان است. برگزاری مراسم سوگ وی در سقز تبدیل شده به بانگ و فریاد و خروش مردم این شهر و به همراهی آنها توده های مردم  سنندج و کردستان.
و اکنون این سپاه کشتار و خون ریز که از ترس جنبش توده ای وحشت بر او غالب است طبق معمول لشکر کشی کرده و به جوانان مبارز کرد تیراندازی می کند و آنها را به خون می کشد.
خامنه ای و سران پاسدارش وحشت زده اند!
خامنه ای از طبقه ی کارگر و جنبش توده ها همچون مرگ می هراسد. از این که طبقه ی کارگر و خلق ایران متحد باشد و جنبش همه جا را یک باره در بر گیرد و همگانی شود و از این همه مهم تر تداوم یابد. این ها دشمن اصلی خامنه ای و پاسداران اش است:
خلق متحد، جنبش همگانی تمامی طبقات خلقی و تداوم این جنبش.
آنها به خوبی می دانند که اگر خلق متحد باشد و جنبش همگانی و نیز از تداوم معینی برخوردار گردد، دیگر نه می توانند آن را کنترل کنند و نه از هم پاشیده گی درونی خودشان جلوگیری کنند. تداوم جنبش یعنی در نهایت شل شدن بندهای استبداد و جلوه یافتن ناتوانی سپاه کشتار و نیز تجزیه ی باندهای حکومتی و از هم پاشیده گی هر چه بیشتر حکومت از درون. این ها دو روی یک سکه هستند. همین است که می خواهد خود را یکپارچه و قدرقدرت و شکست ناپدیر جلوه دهد. تا مردم از آن در وحشت باشند. تا فکر نکنند می توانند آن را سرنگون کنند. تا تن به تسلیم و اسارت و برده گی دهند. این است که به سرعت لشکرکشی می کنند و به سرعت تیراندازی می کنند و عده ای را به خون می کشند
خلق متحد، جنبش همگانی و تداوم جنبش
این هاست کلیدهای گذار از مرحله ی کنونی و این هاست راز قدرت خلق.
تمامی خلق ایران در سوگ ژینا شریک است و اکنون مرگ وی مرکز و تجلی گاه خشم و خروش بی پایان خلق ایران علیه حکومت استبداد و تحجر شده است.
طبقه ی کارگر و کشاورزان و تمامی طبقات خلقی مرگ ژینا را به مرگ جمهوری اسلامی و به مرگ تحجر و کهنه پرستی گره خواهند کرد.
ما خود را در غم و اندوه خانواده و اقوام مهسا امینی و خلق کردستان و تمامی توده های مردم ایران شریک می دانیم و با تمامی وجود با آنها همدردی می کنیم.
 
زنده باد جنبش زنان علیه اسارت و برده گی
زنده باد جنبش توده ها علیه حکومت تحجر و استبداد و دزدی و چپاول
مرگ بر خامنه ای
مرگ بر جمهوری اسلامی
برقرار باد جمهوری دموکراتیک خلق به رهبری طبقه ی کارگر
 
 گروه مائوئیستی راه سرخ
 ایران
26 شهریور 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر