۱۴۰۲ خرداد ۳۰, سه‌شنبه

حمله به مقر مجاهدین اجرای بخشی از مفاد سازش امپریالیست ها با جمهوری اسلامی

 
حمله ی پلیس مرتجع دولت آلبانی به مقر مجاهدین خلق اجرای بخشی از مفاد سازش امپریالیست ها با جمهوری اسلامی است!
 
چنان که شورای ملی مقاومت( بخش سیاسی سازمان مجاهدین) خبرداده است در روز سه شنبه 30 خرداد( همزمان با یورش ارتجاع حاکم به مبارزات توده ها در سال 60) حدود هزار پلیس با گاز اشک آور و گاز فلفل به مقر این سازمان در تیرانا حمله کرده و یک مجاهد را با نام عبدالوهاب فرجی نژاد(علی مستشاری) کشته و تعدادی را نیز زخمی کرده اند و همچنین درها و کمدها و وسائل و کامپیوترها را شکسته و یا با خود برده اند. این سازمان گفته است که حال بسیاری از زخمی ها وخیم است و در بیمارستانی در تیرانا بستری هستند.
از سوی دیگر دولت آلبانی بهانه هایی را برای حمله ی خود پیش کشیده که از جمله آنها«انجام اقدامات تروریستی و سایبری» به وسیله ی مجاهدین و«نقض توافق سال ۲۰۱۴»به وسیله ی این سازمان است.
 در روز 21خرداد 1402 نیز این سازمان خبر داد که دو نفر از نیروهای تروریست وابسته به جمهوری اسلامی با مواد آتش زا به یکی از ساختمان های این سازمان در پاریس حمله کردند که البته در آن حمله به کسی آسیب نرسید.
 دولت های امپریالیستی در سازش با جمهوری اسلامی
در این که پلیس آلبانی بدون اجازه ی دول امپریالیستی از جمله آمریکا دست به چنین تهاجمی نمی زند شکی نیست. این را که دولت بایدن حمله ی دولت آلبانی به مقر سازمان مجاهدین در این کشور را حق این کشور دانسته – آن هم در شرایطی که مجاهدین پناهنده هستند- گواه بارزی است براین امر. این هم روشن است که طی هفته های اخیر عوامل حکومت منفور جمهوری اسلامی همچون کفتار دوباره سربرآورده و این جا و آن جا فعال مایشایی را آغاز کرده اند و این نیز بدون همراهی دول غربی ممکن نیست.
این ها به اضافه آزادی تروریست ایرانی عبدالله اسدی به وسیله ی دولت امپریالیست بلژیک و نیز لغو گردهمایی سالانه ی مجاهدین در اول ژوئیه در پاریس به وسیله ی دولت فرانسه با بهانه های «امنیتی» و دیگر نشانه های سازش کشورهای غربی با جمهوری اسلامی، حاکی از آن است که خامنه ای عقب نشینی هایی به مراتب بیشتر از آنچه در نگاه اول ممکن است کرده که دولت های غربی این چنین برایش«مایه» می گذارند.
خامنه ای و دیپلماسی فوق التماسی
زمانی که موجود شیاد، سالوس و حقیری همچون خامنه ای می گوید با غربی ها گفتگو شود اما دیپلماسی ما«التماسی» نباشد، باید تصور کرد که قضیه بسیار فراتر از«التماس» به غربی ها برای نجات رژیم از چنگ مبارزات توده ای کنونی و ضرباتی است که پتک وار یکی پس از دیگری بر سر آن فرود می آید و نیز ترس و وحشت بیکرانی است که آینده ی این جنبش به جان شان انداخته است.
چنانکه پیش از این نیز گفته ایم قرار است دیپلماسی نه تنها «التماسی» بلکه دیپلماسی کفش لیسی برقرار گردد. با توجه به  نقش تخریب کننده ی سلطنت طلبان مزدور امپریالیست ها در مبارزات خارج کشور و اکنون حملات پی در پی به سازمان مجاهدین خلق و نیز هشدار دولت آلمان به پناهندگان سیاسی این کشور که مراقب خویش باشند زیرا جمهوری اسلامی برنامه های «آدم ربایی» چیده است ،(احتمالا دولت آلمان هم به جمهوری اسلامی چراغ سبز برای آدم ربایی نشان داده و یا می دهد!) به نظر می رسد که عقب نشینی و سازش جمهوری اسلامی با امپریالیست های غربی بسیار گسترده تر و فراتر از آن چیزی است که در نظر اول به چشم می آید( ممکن است که آمدن نمایندگان حماس و جهاد اسلامی به ایران نیز برای این باشد که سیاست های جدید جمهوری اسلامی در سازش با غرب به اطلاع آنها برسد).
خامنه ای و بیت رهبری اکنون استغاثه از شیطان بزرگ و دارودسته های شیاطین می کنند تا حکومت شان را که هر دم بیشتر در ورطه ی هولناکی که توده ها برای وی ساخته اند فرو می رود نجات دهند.
سازمان مجاهدین خلق
صحبت درباره مجاهدین بسیار است. پیش از انقلاب 57، این سازمان نماینده ی لایه های تهیدست طبقات میانی بود و بخشی از بهترین و مبارزترین فرزندان خلق را در خود جای داده بود. سپس در انقلاب 57 دنباله رو بنی صدر و شاخه ای از نمایندگان سیاسی سرمایه داران ملی شد و نتوانست سیاست مستقلی از جانب خود ارائه دهد. و بالاخره با دور شدن روز به روز از منافع توده های زحمتکش خلق ایران و با وارد کردن خود به درگیری های ارتجاعی به نیروی پیاده نظام دولت های ارتجاعی و امپریالیست ها تبدیل شد. امید شان این بود که در نظر امپریالیست ها آیند و روزی که قراراست به ایران حمله شود از آنها استفاده شود و خلاصه اگر دولتی تشکیل شد دولتی از آن مجاهدین باشد و یا آنها نیز در آن سهم مهمی داشته باشند.
به نظر می رسد آنچه که آنها اکنون با آن دست به گریبان هستند این است که دولت های ارتجاعی و امپریالیستی به راحتی آنها را قربانی منافع خود و سازش های خود با جمهوری اسلامی می کنند.
ما حملات وحشیانه و ارتجاعی اخیر به مقرهای سازمان مجاهدین را که خود پناهنده هستند محکوم می کنیم. این حملات هم نشانگر زیر پا گذاشتن حقوق پناهندگان و معاهدات بین المللی است  که خود این دولت ها قرار بوده متعهد به آن باشند و هم نشانگر سازش این دول با ارتجاع جمهوری اسلامی و تلاش برای خفه کردن جنبش خلق ایران.
همچنین امید داریم که این سازمان خود را از بند و بست های کثیف امپریالیستی بیرون کشد و به خلق بپیوندد.
سازش امپریالیسم غرب با جمهوری اسلامی نمی تواند مانع سرنگونی جمهوری اسلامی شود!
جمهوری اسلامی نیرو و توان آن را ندارد که جنبش و خیزش جاری توده ها را خفه کند و اگر دول امپریالیستی  نیز به یاری اش بیایند در بهترین حالت می توانند سرنگونی آن را اندکی به تاخیر اندازند اما نمی توانند از این سرنگونی جلوگیری کنند. جمهوری اسلامی یکی از ارتجاعی ترین حکومت های تاریخ ایران و وصله ی نچسبی به اقتصاد و سیاست و فرهنگ ایران است و توده ها قطعا آن را به درک واصل خواهند کرد.
نابود باد توطئه های سازشکارانه ی دولت مرتجع آلبانی
و امپریالیست های غربی با جمهوری اسلامی
زنده و پایدار باد خلق
گروه مائوئیستی راه سرخ
ایران
30 خرداد 1402   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر