۱۴۰۲ خرداد ۱۶, سه‌شنبه

جوان کُشی خامنه ای و سران پاسدار و نیروهای امنیتی اش

خامنه ای و سران پاسدار و نیروهای امنیتی هر روزه جوان می کشند!

منصوره ی سگوند دختر دانشجوی جوان لرستانی که مدتی در نیروهای انتظامی به عنوان همیار کار می کرد از یک سو با دیدن کثافتکاری ها و جنایات نیروهای انتظامی و از سوی دیگر به دلیل عشق و علاقه به توده های مردم از خدمت در این نیرو استعفا می دهد و در عین حال به مردم اش اطلاع می دهد که نیروهای امنیتی به دنبال وی هستند و وی را خواهند کشت و بنابراین مردم شهراش، استان اش و کشوراش پیش از این بدانند که وی قصد خودکشی ندارد و اگر به شکلی جان اش را از دست داد این به معنای به قتل رساندن وی به وسیله ی حکومت خواهد بود.
 طبق آخرین اخبار گویا حکومت وی را در 9 خرداد بازداشت و سپس در 10 خرداد آزاد می کند و پس از طی مدت کوتاهی در روز 14 خرداد خبر می رسد که وی در شرایط «ایست تنفسی و قلبی و سیانوزی» به وسیله اورژانس از خانه به بیمارستانی در آبدانان انتقال یافته و در بیمارستان جان داده و کالبد وی نیز در روز ۱۶ خرداد در روستایی به نام ریگ سفید از توابع خرم آباد به خاک سپرده شده است.  
گفته می شود که وی جوانی با گرایش به سلطنت طلبان بوده است و پست هایی در این زمینه در اینستاگرام داشته است. ما ضمن اینکه مخالف چنین گرایش ها و دیدگاه هایی در برخی جوانان بوده و با آن همواره مبارزه خواهیم کرد اما وجود این دیدگاه ها را در مرحله ی کنونی در میان آنها مانعی برای این نمی بینیم که از مبارزاتی که چنین جوانانی علیه جمهوری اسلامی انجام می دهند پشتیبانی نکنیم و به ویژه در صورت جان باختن در چنین مبارزه ای در مورد آنها با پیش کشیدن چنین دلایلی سکوت پیشه کنیم. مبارزه ی آگاه گرانه ی نیروهای طبقه ی کارگر و خلق علیه سلطنت طلبان و نیز تجارب آینده خود این جوانان به مرور موجب تغییر در دیدگاه های آنها و یا برخی از مردمی که چنین می اندیشند خواهد شد.
منصوره پیش از این که چنین وضعی برایش رقم بخورد نوشته بود:
«من منصوره سگوند اهل لرستان، در پلیس افتخاری نیروی انتظامی خرم‌ آباد مشغول به کار بوده ‌ام. زین پس هیچ‌ گونه همکاری با نیروهای مسلح نخواهم داشت و با افتخار در کنار هموطنانم خواهم ماند.» و
«ما را از مرگ می‌ترسانند، انگار ما زنده‌ایم.»  
اکنون مردم خرم آباد و استان لرستان مراسم سوگ وی را به مبارزه علیه جمهوری اسلامی تبدیل کرده اند.
ما ضمن اظهار همدردی با خانواده ی و بسته گان و اقوام منصوره و خلق لرستان و ایران این اطمینان را داریم که طبقه ی کارگر و خلق ایران از ذره ای خون فرزندان رشید خود نخواهد گذشت و تا سرنگونی حکومت جنایتکاری و برقراری نظامی انقلابی و دموکراتیک از پای نخواهد نشست.

مرگ بر آدمکشان و جنایتکاران امنیتی
مرگ بر جمهوری اسلامی
برقرار باد جمهوری دموکراتیک خلق به رهبری طبقه ی کارگر
گروه مائوئیستی راه سرخ
ایران
16 خرداد 1402

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر