۱۴۰۲ خرداد ۲۱, یکشنبه

وقاحت و بازی های کثیف جانیان پاسدار و آخوند

 
 وقاحت و بازی های کثیف جانیان پاسدار و آخوند 
 
وقاحت و مسخره گی پیشه کردن های آخوندها و پاسداران جنایتکار در قبال اعمال پلیدشان کماکان ادامه دارد. هر روز جنایتی می کنند و هر روز با وقاحت آن را انکار کرده و با دلقک بازی در آوردن و لوده گی، احساسات مردم را در مورد آن به بازی می گیرند. نوبت اینک به بازی کثیف دیگری از جانب این جانیان در مورد حملات شیمیایی خامنه ای و نیروهای امنیتی و سپاهی اش به مدارس دخترانه و پسرانه رسیده است.
سیدحمیدرضا کاظمی یکی از مسخره بازهای کثیف حکومت در مورد نتایج کار«کمیته حقیقت یاب( بخوانید دروغ پرداز) مسمومیت دانش آموزان» گفت:
«برای بررسی این اتفاق در مدارس، از دستگاه های مربوطه از جمله آموزش و پرورش، امنیتی، درمان و انتظامی دعوت کردیم تا اطلاعات خود را به مجلس ارائه کنند. بعد از جمع آوری گزارش های شفاهی و مکتوب، جمع بندی نهایی صورت گرفت...
با جمع آوری اطلاعات دستگاه های مربوطه مشخص شد در موضوع بدحالی و مسمومیت دانش آموزان عده ای با غرض و شیطنت و با استفاده از بمب های بدبو که در بازار وجود دارد دست به این کار زدند، همچنین برخی با هدف به تعطیلی کشاندن مدارس و عده ای به دنبال اقدام کار کودکانه در زمینه مسمومیت دانش آموزان فعالیت کرده اند. اما مشخص شد افرادی نیز در پشت صحنه بخشی از مسمومیت دانش آموزان بودند که پس از شناسایی توسط دستگاه امنیتی دستگیر شدند و گزارش نهایی شد و به رئیس مجلس ارسال شد تا دستور قرائت در صحن علنی مجلس صادر شود.»( دنیای اقتصاد 21/ 3 1402)     
چنین است«کی بود کی بود من نبودم» و بازی با اعصاب و روان مردم برای تبدیل کردن جنایت های کثیف شان به دقایقی مفرح برای خودشان و در عین حال بر خشم و اندوه مردم نمک پاشیدن:
«بله ما اینیم، می تونیم بکشیم و انکار کنیم و وقیحانه مردم را هم مچل کنیم و سرکار بگذاریم!»
چنین است ژرفای حقیر و نکبت سیاست های این کسان در قبال جنایات شان!
کسانی که در پشت دین و مذهب پنهان شده اند. کسانی که تنها ثروت و قدرت را طالب اند و برای بقای آن به هر گونه جنایتی دست می زنند.
نسبت«کشته سازی» دادن به مبارزان آزادیخواه در حالی که طبق آمار بیرون آمده بیش از 500 مبارز کودک و جوان و زن و مرد را کشته اند و هر روزه باز به شکل های گوناگون می کشند(خبرها حاکی است امروز در ایذه پویا مولایی راد پسرعموی زینب مولایی راد مادر مبارز کیان پیرفلک را کشته اند) یا سربه نیست می کنند، اعلام این که مبارزانی که با دستان کثیف این حکومتیان کشته شده اند«خودکشی» کرده اند، خبیثانه و رذیلانه جارزدن اینکه دختران و پسرانی که با شلیک به چشم شان به دستور خامنه ای و دفتر رهبری کورشان کردند دروغ می گویند و اینک نیز سمبل کردن حملات شیمیایی این داردسته ی کثیف به مدارس!
این هاست وقیح ترین مسخره بازی های این کثافات قرون و اعصار پیرامون جنایات انجام داده شان!
طبقه ی کارگر و توده های مردم ایران هرگز این اعمال و رفتارها را فراموش نخواهند کرد. روز قهقهه ی توده های مردم به شما جانیان حقیر فرا خواهد رسید.
ننگ بر جانیان امنیتی و سپاهی
مرگ بر جمهوری اسلامی
برقرار باد جمهوری دموکراتیک خلق به رهبری طبقه ی کارگر
گروه مائوئیستی راه سرخ
ایران
21 خرداد 1402

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر