۱۴۰۲ شهریور ۱۰, جمعه

خون آشامان را جز خون جوان راهی برای بقا نیست!

 
 
خون آشامان را جز خون جوان راهی برای بقا نیست!
 
 روز پنجشنبه 9 شهریوی 1402 جواد روحی یک مبارز جوان و جسور شمالی را کشتند. سه بار به اعدام محکوم اش کردند و چون از ترس و وحشت شان از توده ها نتوانستند آن را به عمل  درآورند، با مسموم کردن وی جان اش را ستاندند. حکومت خامنه ای و سران پاسدار و آخوندهای مومیایی سر از گور برآورده را جز با ریختن خون جوانان آگاه و برومند ادامه نتوان داد.
جواد روحی اهل آمل بود و در حین شرکت در مبارزات بزرگ توده های آمل در شهریور 1401 بازداشت شد. او بی تردید به دلیل پایداری و مقاومت یک ساله اش در زندان و نه گفتن به ستم حاکمان است که به قتل می رسد. خامنه ای و سران پاسدار و آخوندهای متعفن حاکم از نه گفتن به زور و ستم بیمناک اند. آنان تنها جوانانی مطیع و برده می خواهند که تن به ستم و زور و برده گی دهند. آنها خلق ایران را بنده و ستم پذیر می خواهند.    
این قربانی کردن جوانی دیگر است در آستانه ی فرا رسیدن سالگرد خیزش بزرگ خلق، خیزش ژینا و خیزش زن زندگی آزادی برای اینکه خاموشی جای فریاد را گیرد.
اما جوانان مبارزه و مقاومت جواد را در مقابل ستم و استبداد مذهبی حاکم به سرمشق دیگری برای خود تبدیل می کنند و آن را ادامه خواهند داد. توده های آمل و شمال و ایران جواد را همچون فرزند مبارز خلق گرامی خواهند داشت و در مبارزات سترگ خود علیه حکومت مستبدان و جانیان راه او را تداوم خواهند بخشید.

زنده باد مبارزات جوانان جسور و شجاع توده ها
مرگ بر خامنه ای و سران پاسدار و آخوندهای متحجر
برقرار باد جمهوری دموکراتیک خلق به رهبری طبقه ی کارگر
گروه مائوئیستی راه سرخ
 ایران
ده شهریور 1402

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر