۱۴۰۲ اردیبهشت ۱۸, دوشنبه

جانیان دستگاه قضا امروز دو فرد را به جرم ابراز نظر اعدام کردند!

 
جنایتکاران دستگاه قضایی امروز دو فرد را
به جرم ابراز نظر مخالف با حکومت اعدام کردند!
 
صبح امروز18 اردیبهشت 1402 جنایتکاران دستگاه قضایی دو نفر به نام های یوسف مهراد و صدرالله فاضلی زارع را به اتهام‌ «سب النبی»،« ارتدادفطری»،« قذف مادر پیامبر اکرم»، « استخفاف قرآن به وسیله ی سوزندان»، «توهین به مقدسات دینی و اسلامی»  و « انتشار تصاویر خصوصی دیگران بدون رضایت»اعدام کرد.
به این ترتیب در جمهوری جنایت و نکبت، حتی بیان باور و دیدگاه و نظر به جای پاسخ با باور و دیدگاه و نظر باید با اعدام پاسخ بگیرد!
رو آوردن به اعدام کسانی که جرائم مواد مخدر دارند و در واقع بیشتر آنها قربانی نظامی هستند که خودش بزرگ ترین سازمان دست اندرکار مواد مخدر یعنی سپاه را دارد و اینک نیز کسانی که باورهایی در تضاد با باورهای حاکم دارند نشان از این دارد که خامنه ای و دستگاه قضایی اش ناتوان از پاسخ به خواست های توده ها هستند و می خواهند خلاء ناتوانی خود را با این اعدام ها پر کنند.
 آنها در ترس و وحشت از رشد روزافزون مبارزات طبقات مردمی ایران به ویژه کارگران و زحمتکشان و شورش هایی هستند که در آینده درگیر آن خواهند شد، آن هم هنگامی که از درون نیز یکدستی شان در حال چند دستی شدن و دچار ریزش و فروپاشی هستند و به جان یکدیگر افتاده اند. به این ترتیب راه چاره را در هفتگی و هر روزه کردن اعدام ها دانسته اند تا شاید این اعدام ها در مردم هراس افکند و آنها از پیگیری مبارزات خود دست بردارند.     
اما این اعدام ها و این کشتارها که بیش از 500 نفرشان در همین جنبش «زن زندگی آزادی» صورت گرفته است نه تنها نتوانسته توده ها را به هراس افکند و نه تنها نتوانسته آن چنان که حکومت خواسته به پس براند بلکه هر روز که می گذرد توده های بیشتری را درگیر مبارزه و انقلاب می کند و روز سرنگونی و مرگ این حکومت فاسد و جنایتکار را نزدیک تر.
خامنه ای و دستگاه  قضایی اش آب در هاون می کوبند.
 
مرگ بر قاضیان قاتل در دستگاه قضایی
مرگ بر حکومت فاسد و جنایتکار جمهوری اسلامی
برقرار باد جمهوری دموکراتیک خلق به رهبری طبقه ی کارگر
گروه مائوئیستی راه سرخ
ایران
18 اردیبهشت 1402

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر