۱۴۰۲ اردیبهشت ۱۵, جمعه

خروش بلوچ ها: مرگ بر جمهوری اعدامی!

 
خروش بلوچ ها:
مرگ بر جمهوری اعدامی!
 
طی 5 روز 20 نفر بلوچ را که 18 تن از آنها مرد و 2 تن زن بودند اعدام کردند. بیشتر این افراد قربانیان مواد مخدر بوده اند.
جمهوری اسلامی می کشد. چهل و اندی سال است که می کشد. در سراسر ایران مردم ستمدیده را می کشد. کردها را می کشد. عرب ها را می کشد. بلوچ ها را می کشد.
بلوچ ها را در شهرهای گوناگون می کشد و به بهانه های گوناگون تا سروصدای کمتری داشته باشد و به اصطلاح هم قتال کثیف اش را پیش برد و هم هزینه ی کمتری برایش بپردازد.
قربانیان مواد مخدر را اعدام می کند. سوخت بران را با شلیک تیر می کشد. با ماشین های گشت به دنبال موتور سوارهای بلوچ می افتد و آنها را زیر می گیرد. قدرت حاکم است اما با حقارت و پستی  تمام، آموزگار مبارز بلوچ را ترور می کند و خود بزدلانه پنهان می شود.
این کشتارها که شکل های گوناگونی دارند تماما از روی برنامه است. حتی آنها که حکومت در بوق می کند که حادثه ای بوده نیز مردم می دانند که اتفاقی در کار نبوده است.
قرار است این موج بلوچ کشی و یا سُنی کشی خامنه ای جلوی مبارزات بلوچ ها را بگیرد. جلوی مبارزات بلوچ ها گرفته شود تا جلوی مبارزات توده ها در سراسر ایران گرفته شود. بلوچ ها و کردها کماکان پرچمداران مبارزات بزرگ خلق ما هستند و خامنه ای و جمهوری اسلامی اش می خواهد این پرچم زمین بیفتد. او بخش بزرگی از نفرت اش از خلق ایران را بر سر بلوچ ها و کردها و عرب ها خالی می کند.    
خدای دهه شصت خامنه ای خدای مرگ و نیستی و نابودی توده های زحمتکش و ستمدیده ی خلق است. چهل سال است که می کشد. هر جا می رسد مرگ می آفریند و نیستی به بار می آورد.
این خدای مرگ در دهه ی شصت پیروان بیشتری در دستگاه حاکم داشت.اما بخش هایی از آنها به وسیله ی خامنه ای و دارودسته های حاکم کنونی کشته شدند و بخش هایی نیز دست از این خدا برداشتند و ظاهرا از بنده گی آن استعفا دادند. این خدا اکنون خدایی کوچک شده است و به اندازه ی خود خامنه ای است. خامنه ای خود همان خدای دهه ی شصت خویش است. اکنون خامنه ای جلاد مانده و بوی تعفن جنایت و مرگ آفرینی و کشتارهایش.
توده های استثمار شده و ستمدیده ی خلق پاسخ این کشتارها را خواهند داد. اگر خامنه ای و سران پاسداراش تصور می کنند که با این کشتارها می توانند جلوی مبارزات خلق را بگیرند و مثلا مانع ترورهای انقلابی ای شوند که اکنون موج نوینی از آن به راه افتاده است و سایه ی هولناک اش بر بالای سر آنها، ترس و وحشت را در دل این حکام فاسد و جنایتکار به راه انداخته است و بیش از پیش بزدلی و حقارت آنها را آشکار کرده است در اشتباه هستند.
خشونت، خشونت می زاید. کشتار، کشتار می آفریند. هر گونه با خلق رفتار کنی، خلق با تو آن گونه رفتار خواهد کرد. اگر قرار بود با این کشتارها جلوی کینه و نفرت و خشم توده ها و خونخواهی آنها گرفته شود تا کنون گرفته شده بود نه این که روز به روز میل به آن بیشتر و بیشتر شود. 
اگر تا کنون با «نصربالرعب» به حیات کثیف خودت ادامه داده ای، رعب و وحشتی که هیبت ترسناک خونخواهی خلق ایران در دل تو راه خواهد انداخت موجب خواهد شد تا مانده ی حیات ننگین و نکبت بار خود را با ترس و لرز زندگی کنی.
مرگ بر حکومت ضد بلوچ و ضد سُنی
مرگ بر دشمنان خونخوار خلق ایران
مرگ بر جمهوری اسلامی
برقرار باد جمهوری دموکراتیک خلق به رهبری طبقه ی کارگر
 گروه مائوئیستی راه سرخ
ایران
16 اردیبهشت 1402

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر