۱۴۰۲ اردیبهشت ۲۱, پنجشنبه

مضحکه ی انتخاب نماینده ی ایران به عنوان رئیس مجمع اجتماعی حقوق بشر

 

مضحکه ی انتخاب نماینده ی ایران به عنوان رئیس مجمع اجتماعی حقوق بشر
و احتمال توافق های پشت پرده
 
در روز چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل علی بحرینی سفیر و نماینده ی دائم ایران در مقر اروپایی سازمان ملل را به عنوان رئیس مجمع اجتماعی حقوق بشر سازمان ملل که قرار است در نوامبر امسال در ژنو برگزار شود منسوب کرد.
این اقدام آن هم این روزها که جمهوری اسلامی هر شش ساعت یک نفر را اعدام می کند آن قدر مضحک و مسخره است که دشوار می شود فکر کرد که در پس آن ماجراهایی بیرون از روال عادی نهفته نیست.
گفته شده است که احتمالا جمهوری اسلامی با دادن رشوه و وعید و غیره رای نماینده گان کشورهایی را خریده است و آنها با این انتخاب موافقت کرده اند. اما صحبت تنها بر سر نماینده گان کشورهایی نیست که خریده شده اند بلکه در مورد کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و ایتالیا و غیره است. و به نظر می رسد که بدون چراغ سبز این کشورها چنین امری نمی توانست صورت بگیرد. و اینجا پرسش می تواند این باشد که چه اتفاقی افتاده و روند برجام به کجا رسیده و خامنه ای و سران پاسدارش چه توافق های کرده اند و چه تعهداتی داده اند که در شرایطی این چنین که ملت ایران دست به مبارزات بزرگ و همه جانبه ای علیه حکومت زده است و نیز حکومت به مدت 8 ماه است که به اشکال گوناگون کشتار و اعدام می کند چنین موقعیت و منصبی یعنی ریاست مجمع اجتماعی حقوق بشر را به این حکومت می دهند؟!
این احتمال هست که خامنه ای جام زهر برجام را نوشیده و حسابی هم نوشیده باشد!   
ما همه با هم هستیم
مادران دادخواه با توئیتی با این عنوان همه ی ما را دعوت کرده اند که در مقابل اعدام های روزانه ی جمهوری اسلامی در کنار یکدیگر بایستیم و با آن مبارزه کنیم. به ویژه که همان گونه که تصور آن می رفت فرجام خواهی سه نفر از زندانیانی مبارزات انقلابی در اصفهان با نام های صالح میرهاشمی و مجید کاظمی و سعید یعقوبی که به جرمی دروغین محکوم به اعدام شده اند به وسیله ی دیوان عالی کشور رد و حکم اعدام آنها تایید شده است.
 ندای مادران دادخواه ندای همه ی طبقات مردمی خلق ایران است.
مرگ بر جانیان دستگاه قضایی
مرگ بر جمهوری اعدامی
برقرار باد جمهوری دموکراتیک خلق به رهبری طبقه ی کارگر
گروه مائوئیستی راه سرخ
ایران
21 اردیبهشت 1402

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر