۱۴۰۰ دی ۲۱, سه‌شنبه

قتل هم میهنان ما و وقاحت حکام در توجیه آن

 
قتل هم میهنان ما و وقاحت حکام در توجیه آن
 
کشتار مسافران هواپیمای اوکراینی به دست طبقات مرتجع حاکم به سرکردگی خامنه ای و سران پاسدار یکی از جنایات هولناکی بوده است که برای همیشه در تاریخ جمهوری اسلامی و بشر ثبت خواهد شد. عده ای ملای خبیث و پاسدارهیولا صفت که جز به حفظ قدرت و بقا و منافع محدود خود نمی اندیشند با شلیک دو موشک به هواپیما و سرنگون کردن آن موجب کشتن 174 زن و مرد و کودک بیگناه شدند. آنها نخست انکار کردند که خودشان موشک زده اند و و مدعی شدند که هواپیما در نتیجه نقص فنی دچار سقوط کرده و سپس گفتند که موشک شلیک شده اما «خطای انسانی» موجب این شلیک گردیده است. این آخرین اقرار این جانیان بوده است که در نتیجه شواهد مستند و فشارهای بین المللی کشورهای درگیر و خانواده های جانباخته گان هواپیما صورت گرفت.
اکنون و در سالگرد این اقدام هول انگیز و پس از دو سال که از این جریان می گذرد یک دفعه این جانیان و آدمکشان یادشان آمده که هواپیما را برای این زده اند که از مرگ 5000 هزار و یا به روایتی دیگر ده میلیون نفر به جای 200 نفر جلوگیری کنند.
 و نکته ی جالب این است که این گونه دلایل نه آشکارا و مستقیما از زبان خودشان، بلکه از زبان برخی خانواده های قربانیان سرنگونی هواپیما و یا دیگر افراد بیرون می آید.
مثلا یکی از این خانواده ها می گویند که حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران در چهلم سوگ فرزندان شان به آنها گفته که «اگر هواپیما سقوط نمی کرد، با آمریکا جنگ می شد و ده میلیون کشته می شدند». یعنی اگر آنها عامدانه به هواپیما شلیک نمی کردند و آن را سرنگون نمی کردند، آمریکا پس از حملات حضرات به بیابان های عراق، به ایران حمله می کرد و جنگ می شد!
با توجه به اینکه این بازگو کردن ها پس از حدود دو سال صورت می گیرد و در عین حال با یک موج معین فضاسازی تبلیغاتی همراه است(مثلا مصاحبه ی صدا و سیما با برخی از مردم گزینه شده یا عادی که اگر شما شک داشتید که این موشک است در فضا یا هواپیما و عواقب موشک بودن آن را پیش بینی می کردید، چه می کردید شلیک می کردید یا شلیک نمی کردید؟) می توان به این که بدون برنامه ها و مانورهای اطلاعاتی و امنیتی خامنه ای و پاسداران و حکام مرتجع باشد شک کرد. می توان پرسید اگر حسین سلامی دو سال پیش این چنین به این خانواده گفته چرا همان زمان نگفتند که اینها این گونه می گویند و اکنون پس از دو سال می گویند!؟ 
برخی دیگر هم که یا احتمالا نون بگیر حضرات خامنه و سران کثیف پاسدارش هستند و یا «دانشمند» و کیمیاگر و رمال، دست به کار شده اند و خواسته و ناخواسته( با توجه به موج مورد بحث، به احتمال زیاد آگاهانه) در همراهی با این حکام جانی می گویند که: ای مردم! شما منطق این عمل را درک نکرده اید«این حضرات به این دلیل به موشک شلیک کردند تا از حمله ی متقابل آمریکا به ایران به دلیل شلیک موشک به بیابان های عراق جلوگیری کنند. این یک«خودزنی» عامدانه بوده است برای این که از اقدام متقابل آمریکا جلوگیری شود و دشمن به کشور ما حمله نکند و شهرهای ما را بمباران نکند و ده میلیون مردم ما را نکشد»!؟
به این ترتیب، از چپ و راست دلیل هایی برای شلیک موشک به هواپیما بر سر مردم باریدن می گیرد تا از این که مردم بر این باشند که این کفتاران و هیولاها چه کرده اند جلوگیری شود. اگر نخست انکار می کردند که اصلا شلیک موشکی در کار بوده و سپس می گفتند «خطای انسانی» بوده است و عمدی نبوده، حال می گویند عمدا کرده اند اما برای اینکه 5000 نفر و یا ده میلیون نفر کشته نشوند و یا  آمریکا به ایران حمله نکند و جنگ نشود.
 البته چنانکه اشاره کردیم آنچه را خود نمی خواهند بگویند با شگردهایی از زبان دیگران می گویند و آنچه در پی آنند یکی این است که «آب رفته را به جوی» و یا  ورق را حداقل  از نظر ذهنی تا حدودی به نفع خود بازگرداند و فکر مردم را تغییر دهند و دیگر این که اگر چنانچه فردا در عرصه ی بین الملل مجبور شدند که بگویند عامدانه زده اند، پیشاپیش برای مردم توجیه اش کرده باشند و به اصطلاح فضا را برای چنین اعترافی آماده کرده باشند.
بر مبنای چنین توجیهات وقیحی، این آخوندها و پاسداران، نه دیوصفتان غاصب و جانی هایی ضد مردم، نه دشمنان مردم، بلکه هواخواه و خیرخواه مردم اند و دل شان برای مردم می سوزد و برای حفظ جان 5000 نفر و یا ده میلیون نفر، 200 نفر را قربانی کرده اند و حتی سختی کشتن 200 نفر از هموطنان عزیزشان را - و از آن بدتر پنهان کردن آن را که مبادا مردم تصور کنند که حضرات می خوهند «فداکاری بزرگ» خود یعنی کشتن عده ای برای پیشگیری از جنگ را در بوق کنند!؟ - و احیانا مورد مذمت و توهین و تحقیر قرار گرفتن را به جان خریده اند اما حاضر نشده اند که 5000 و یا ده میلیون نفر بیشتر را قربانی کنند!
پس اکنون ای مردم! از آنها تشکر کنید و خدای باری تعالی را شکرگزار باشید که رهبر و سران پاسدارجانی تان چنین «عاقل و همه جانبه نگر و عمیق» بوده و افق های دور!؟ را در نظر گرفته اند و متوجه شده اند که شلیک های آنها به بیابان های عراق ممکن است حس انتقام جویی آمریکا را برانگیزد و این کشور بهر انتقام شلیک موشک ها به بیابان به شهر های ما حمله کند و ده میلیون از مردم ما را بکشد.
 با این که دست خامنه ای و پاسداران و پروژهای سازمان های اطلاعاتی شان بیش از حد برای مردم رو است اما به راستی که وقاحت شان حد و اندازه ی ندارد. این گونه ریا کاری ها و دلایل و توجیهات نه برای مردمی که چهل سال است زیر تسلط این ریاکاران و خونخواران زندگی می کنند و فهیم و آگاه شده اند، بلکه برای جغله حزب اللهی ها و بسیجی هاشان خوب است که ان را درون خانواده و فک و فامیل ببرند و آنها را مجاب کنند که فداکاری واقعی را نفهمیده اند و فداکاران واقعی را درک نکرده اند و متوجه نشده اند که چه رهبر «منورالفکر» و سران پاسدار« خیراندیشی» دارند که جز به فکر مردم کشور خود به فکر چیز دیگری نیستند.
جدا از چرت و مزخرف بودن این دلایل و آنکه این دلایل حتی ناآگاه ترین آدم ها را نیز که تجاربی از حکومت آخوندها دارند مجاب نمی کند، آنچه  این گونه دلیل تراشی ها را غریب جلوه می دهند نخست این است که چرا حضرات بعد از دو سال یادشان آمده که به چه دلایلی به هواپیما و آن هم عامدانه شلیک کرده اند؟( سران پاسداران و حکومت موضعی- به جز کیهان که انتقادی آبکی کرده است- تا کنون در برابر این گونه گفته ها نگرفته اند! و نگفته اند که چنین بیاناتی از زبان آنها صحت ندارد).
دو دیگر، حال که خود را خردمندانی مافوق خردمندان و فداکارانی مافوق فداکاران نشان می دهند، چرا در حالی که می دانستند عواقب انتقام جنایتکار بزرگ قاسم سلیمانی یعنی شلیک موشک به بیابان های خشک و خالی عراق، این است که آمریکا به ایران حمله کند و ده میلیون را بکشد، چنین «انتقام وحشتناکی» را صورت دادند که  خشم آمریکا را برانگیزد و موجب گردد که مثلا برای کشتار ده میلیون نفر به ایران لشکر کشی کند. مگر رابطه ی این دو اقدام یعنی حمله به بیابان هایی که مگس در آن پر نمی زند با شلیک به هواپیمایی که 176 انسان هموطن در آن بودند چقدر زمان فاصله داشت؟ چرا باید موشک زد به عراق وقتی که مجبور باشی سربازی آمریکایی را نکشی و در کنار آن برنامه ی شلیک به هواپیما و کشتن 174 مسافر بیگناه را در آستین داشته باشی؟!
 و سوم: حالا چرا به جای اینکه به هواپیمایی که عده ای زن و مرد و بچه و در اصطلاح غیر نظامی در آن بوده اند شلیک کنند، به هواپیما و یا اتوبوس و یا محل اطراق پاسداران و بسیجی ها و یا اطلاعاتی ها شلیک نکرده اند و از گوشت تن عزیز خود نبریده اند؟!
 چرا حال که از ترس حمله ی آمریکا«خود زنی»کرده اند، چرا این«خود زنی» را شامل آنها که از نظرشان چندان هم «خودی» نیستند و مردمی بیشتر دو تابعیتی هستند اعمال کرده اند؟
آیا نه این است که جان دوتابعیتی ها برای شان ارزشی نداشت و گفته بودند اینها کشته شوند به درک. اینها که دیگر ایرانی نیستند!؟
این جنایتکاران نه تنها خبیث اند بلکه تفاله هایی حقیر نیز هستند. مشتی موجود آدم نما که کراهت نظرات و رفتار و اعمال شان واقعا هر انسان آزاده ای را دچار تهوع می کند! 
 هرمز دامان
21 دی ماه 1400

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر