۱۳۹۸ شهریور ۱, جمعه

رئیسی جنایتکار و سرکوب کارگران، معلمان، زنان، دانشجویان و فعالان سیاسی و مدنی


رئیسی جنایتکار و سرکوب کارگران، معلمان، زنان، دانشجویان و فعالان سیاسی و مدنی
هنوز مدتی از گماردن رئیسی به ریاست دستگاه قضایی نمی گذرد که حادثه پشت حادثه و محدودیت پشت محدودیت در دستگاه زیر نظر این جانی برای مبارزان مردمی به وجود می آید. از شکنجه و کشتار جوانان در زندان و ایجاد تضییقات و محدودیت های فراوان همچون طولانی کردن بازداشت ها و سلول های انفرادی، گذاشتن زندانیان سیاسی در بند زندانیان عادی مرتکب قتل شده، عدم رسیدگی به وضع بهداشتی و درمانی زندانیان از زن و مرد و پیر و جوان گرفته تا دادگاههای فرمایشی برای پیشروان طبقه کارگر، آموزگاران، زنان، دانشجویان و فعالان سیاسی و مدنی و بریدن زندانهای طولانی برای «جرم» های به دروغ نسبت داده شده؛ دادگاه هایی که قاضی های آنها گروهی از خبیث ترین سرسپردگان نظام کراهت بار ولایت فقیه هستند. در کمتر دورانی این تعداد بازداشتی، این تعداد  زندانی و این درجه از زندانی بریدن های طویل داشته ایم.
 باری، رئیسی جلاد آمده است تا از فرصت کنونی که جنبش تا حدودی دچار افت نسبی گردیده استفاده کند و سرکوب خلق را به نهایت آن برساند، شاید عمر این نظام اندکی درازتر گردد. طبقه کارگر، آموزگاران و فرهنگیان، زنان، دانشجویان و دیگر اقشار به جان آمده از این حکومت، با مبارزات خود چنین امکانی را از وی و دارو دسته کثیف و جنایتکار وی سلب خواهند کرد.


بیانیه ۱۱۱ نفر از معلمان آزادی طلب و عدالت خواه علیه سرکوب های اخیر

در حالی که تعدادی از معلمان عدالتخواه به جرم مطالبه‌گری و حق‌طلبی در زندان هستند، و این روزها شاهد احضار و پرونده سازی برای فعالان صنفی توسط اطلاعات و اطلاعات سپاه هستیم و هیات های تخلف اداری زمینه ساز سرکوب معلمان هستند، طی روزهای گذشته شاهد دور جدیدی از سرکوب فرهنگیان بخاطر فعالیت مدنی بودیم.
نزدیک به یک ماه از بازداشت غیرقانونی همکارمان هوشنگ کوشکی در معمولان لرستان می گذرد و حالا آموزش و پرورش به قطع حقوق این معلم زندانی اقدام نموده است.
در اقدامی دیگر روز یکشنبه بیستم مرداد ماه هاشم خواستار معلم و فعال صنفی برجسته به همراه تعدادی از فعالان مدنی به‌خاطر شرکت در یک تجمع مسالمت آمیز دستگیر شدند.
هاشم خواستار در دو دهه گذشته بارها به خاطر فعالیت صنفی بازداشت و زندانی شده است اما به مطالبه‌گری ادامه داده است او به راستی وجدان آگاه و بیدار جامعه فرهنگیان در دو دهه گذشته است. علاوه بر وی جواد لعل محمدی و محمدحسین سپهری از دیگر فرهنگیان بازداشتی در تجمع مشهد هستند.
ما امضاکنندگان به عنوان جمعی از معلمان آزادی‌خواه و عدالت‌طلب بازداشت و حبس همکاران خود و فعالان مدنی را محکوم می کنیم.
ما باور داریم تحصن، تجمع، اعتصاب و هر شکلی از اعتراض مدنی حق مسلم تمام شهروندان است و بخشی از آزادی های اجتماعی و حقوق شهروندی است.
ما خواهان آزادی بدون قید و شرط تمام معلمان، زنان، کارگران و دانشجویان و فعالان سیاسی و مدنی از زندان هستیم که در یک روند ناعادلانه محاکمه و زندانی شده اند. ما معتقدیم اگر دادرسی عادلانه باشد بسیاری از زندانیان فعلی باید آزاد و دزدان و اختلاسگران و مسئولان فاسد زندانی گردند.
                                                                                          27 مرداد 98

به پشتیبانی از کارگران، آموزگاران، زنان شجاع، وکلای مبارز، فعالان محیط زیست و تمامی مبارزان سیاسی و مدنی دربند برخیزیم
سرنگون باد نظام سراپا جور و ستم جمهوری اسلامی
گروه مائوئیستی راه سرخ
1 شهریور98

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر