۱۴۰۲ بهمن ۳, سه‌شنبه

خامنه ای پلید و سران جنایتکار دستگاه قضایی و اعدام جوانان مبارز آزادیخواه

 
 
خامنه ای پلید و سران جنایتکار دستگاه قضایی
و اعدام جوانان مبارز آزادیخواه
 
امروز سه شنبه سوم بهمن 1402 محمد قبادلو کارگر جوان یک آرایشگاه و یکی از مبارزان خیزش«زن زندگی آزادی» را اعدام کردند(گویا این همان«انتقام سخت» بابت کشتن فرماندهان سپاه در سوریه است) آن هم در شرایطی که به گفته ی وکیل پرونده دیوان عالی ریاکار و کثیف شان حکم اعاده ی دادرسی پرونده را داده بود.
این سیاست اصلی خامنه ای و سران پاسدار و دستگاه های اطلاعاتی و قضایی است که برای مقابله با جنبش های پیش روی طبقه ی کارگر و توده های زحمتکش و ستمدیده و بقای لاشه های کثیف و گندیده شان در قدرت اعدام جوانان و مخالفین را ادامه دهند.
حرکات خامنه ای و هسته ی متعفنی که قدرت سیاسی و اقتصادی و فرهنگی را در دست دارد بر مبنای وقایع و تاثیر آنها در بقای آنهاست و در این راه از شیوه های گوناگون استفاده می کنند. آنها این شیوه ها را یا آگاهانه و برای پیشبرد اهداف خود به کار می گیرند و یا برای  پیشبرد برنامه های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی به سوی استفاده از آنها رانده می شوند.
آنها هر روز واقعه و فاجعه آفرینی می کنند. یک روز به کردستان عراق و بلوچستان پاکستان و سوریه موشک می زنند، روز دیگر برنامه ی اقتصادی خود را در گران کردن قیمت سوخت( با افزایش غیرمستقیم قیمت سوخت یعنی با کاهش سهمیه ی دولتی) که نقش مهمی در افزایش همه جانبه ی قیمت ها و تورم خواهد داشت تدوین و اجرا می کنند و روز سوم با بلند شدن فریاد اعتراض ها یک یا چند جوان مبارز را اعدام می کنند. از یک سو نام های چند نفر را برای اعدام روی زبان می اندازند و از سوی دیگر چند نفر دیگر را که عجالتا صحبت از آنها کمتر هست اعدام می کنند. از یک سو چند نفر را اعدام می کنند و از سوی دیگر و در کنار آن چند نفر را که یا زندانی شان در حال پایان یافتن است آزاد می کنند و یا به مرخصی می فرستند تا اعدام ها را به حاشیه برده و مثلا نمکی بر زخم پاشیده باشند. از یک سو  در خیابان می کشند و یا در زندان ها اعدام می کنند و از سوی دیگر می آیند و از حق مردم در انتخابات صحبت می کنند. از یک سو از حق مردم در انتخابات حرف می زنند و از سوی دیگر حتی نماینده گانی را که شورای نگهبان و خامنه ای انتخابشان کرده رد صلاحیت می کنند. واقعه ای و یا اجرای برنامه ای خشم و اعتراض توده ها را بر می انگیزد و اینها با دست زدن به برنامه ای دیگر آن را در سایه قرار می دهند.
حلقه ی مرکزی در میان تمامی این فاجعه آفرینی ها برای بقای خامنه ای و حلقه ی کثیف اش در قدرت و برای بقای جمهوری اسلامی، اعدام ها و کشتارهاست. اعدام و کشتار در جمهوری اسلامی پایان نیافتنی است. تا این حکومت هست اعدام و کشتار هست. اعتراض به اعدام و مبارزه با اعدام جوانان مبارز آزادیخواه باید با مبارزه ی همه جانبه برای سرنگونی جمهوری اسلامی گره خورده و تداوم یابد.  
ما اعدام این جوان آزادیخواه و مبارز را به خانواده و بسته گان و طبقه ی کارگر و توده های ستمدیده  و رنج کشیده ی ایران تسلیت می گوییم و تردیدی نداریم که خون وی و دیگر جوانان مبارز که در خیزش «زن زندگی آزادی» جان باختند هرگز به هدر نرفته بلکه جوانان بیشتری را برای سرنگونی جمهوری اسلامی به میدان خواهد کشاند و به جرگه ی مبارزان راه آزادی و استقلال ایران و برقراری یک جمهوری دموکراتیک مردمی سوق خواهد داد.
 
مرگ بر خامنه ای جنایتکار و دستگاه قضایی اش
مرگ بر جمهوری اسلامی
برقرار باد جمهوری دموکراتیک خلق به رهبری طبقه ی کارگر
گروه مائوئیستی راه سرخ
ایران
سوم بهمن 1402 
    

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر