۱۴۰۰ مرداد ۲۲, جمعه

حکومت مرگ بر ایران

 

 

حکومت مرگ بر ایران

مرگ در ایران فرمانروا شده و بیداد می کند. موج تازه کرونا رسیده و قتل عام راه انداخته است. طاعون را به یاد می آورد که زمانی در جایی به آن گرفتار می شدند، می باید مرگ را انتظار می کشیدند. و طاعون می زد و  درو می کرد مردم را.
اکنون هم کشور ما شده همچون زمانی که طاعون می آمد و می گفتند طاعون آمده است. مردم اند که درو می شوند. و مرگ است که دروشان می کند. دسته دسته اجساد از پیر و جوان و زن و مرد به روی هم انباشته می شوند و راهی گورستان می گردند. و هشدارها داده می شود که موج های بزرگ تری در راه است و قتل عام های بیشتری.
مرگ تنها در کرونا نیست که خود را نشان داده و فرمانروایی می کند. سال هاست و دهه هاست که مرگ در قاموس حکام کنونی ایران، همچون طاعونی بر مردم ایران نازل شده است و زندگی و شور و نشاط را از مردم ربوده است؛
 و جلاد مردم و جوانان مردم، این مار دوش که گویی به خون مردم تشنه است و با خون، عطش قدرت خویش را سیراب می کند، خامنه ای، این تفاله ی قرون و اعصار است که عطش خود را فرو می نشاند.
این  خبیث، این ریاکار متعفن اکنون و پس از این که هزاران از مردم را با سیاست های ضد مردمی، با سیاست «کرونا را بزرگ نکنید می آید و می رود»،« واکسن از کشورهای دیگر نخرید» خود به کام مرگ فرستاد، اشک تمساح می ریزد. این موجود حقیری که هر روز ندای مردمی را که خواهان مرگ وی هستند می شنود، این سالوس، اکنون کرونا را در صدر مسائل کشور قرار می دهد دستور می دهد که وارادات واکسن آزاد شود.
 چه زمانی؟ زمانی که واکسن تولیدی شان که میلیاردها بودجه صرف اش کردند و ده ها باند از پرتو فروکشاندن این بودجه در حلقوم کثیف شان، چاق و چله تر شدند، بی «برکت» شد و فهمیدند که نمی توانند تولیدش کنند!
اکنون سراپای مردم محزون و غم زده ی ما را که هر روز اجساد پاره های تن شان، عزیزان و نزدیکان شان را با چشمان گریان به گورستان بدرقه می کنند خشمی بزرگ فرا گرفته است؛ خشم از خامنه ای و از حکومت مشتی آخوند و پاسدار مال پرست و قدرت پرست که ناتوانند و ادعای توانایی می کنند.
دیر نیست که این خشم، دودمان این سالوس صفتان و مزوران، این مال و قدرت پرستان را از جا برکند و به تاریخ سپارد.     
 
گروه مائوئیستی راه سرخ
ایران
23 مرداد 1400  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر