۱۳۹۹ شهریور ۲۴, دوشنبه

این سفاکان تنها با خون ریختن به بقای خود ادامه می دهند!





این سفاکان تنها با خون ریختن به بقای خود ادامه می دهند!

اعدام نوید افکاری ورزشکار مبارز اقدام جنایت کارانه ای بود که به دیگر اقدامات خونبار رژیمی منفور که تنها به وسیله این کشتارها به بقای خود ادامه می دهد، افزوده شد. ریختن خون جوانان خلق، بهای سنگینی دارد و خلق دیر یا زود حلقوم این کفتاران را خواهد فشرد و انتقام آنان را خواهد گرفت.    
نظام خونخوار جمهوری اسلامی،  نظام خبیث ترین و کریه ترین آخوندهای تاریخ و پاسدارانی به همان سان جانی و نفرت انگیز است که 40 سال است باکشتار بهترین جوانان طبقه کارگر و خلق زحمتکش بقای زندگی کثیف، متعفن  و ننگین خود را تامین نموده است. این ها جزو خون ریزترین موجوداتی هستند که تاریخ ایران به یاد دارد.
 زمانی که چنین رژیمی برسرکار است، بازداشت، شکنجه، زندان و کشتار مبارزین خلق چندان دور از پیش بینی و انتظار نبوده و نیست. بی اهمیتی به خواست توده های مردم در کشور خود و در جهان که خواهان توقف حکم اعدام نوید افکاری بودند، دور از پیش بینی و انتظار نبوده و نیست. آنان را زبان آدمی، فهم نیست. شعور نیست؛ آنان جز این نمی فهمند و شعورشان بیش از این نمی رسد که می خواهند بمانند و می خواهند بگذارندشان که بمانند و چنان چه نخواهند بمانند به زور و به کشتار می خواهند بمانند. از این روی وقعی به خواست عمومی ننهاده و نمی نهند. مدتی پیش از این اعدام، سران جنایت کار دست گاه قضایی به تبعیت از رئیسی افعی صفت و جلاد و خامنه ای جلادتر که در جریان مستقیم این اعدام و تأیید آن بوده، گفته بودند که به فشارها تسلیم نخواهند شد و کار خود را خواهند کرد. 
 نگاهی به وضع عمومی این رژیم نشان می دهد که فعال ترین بخش های آن دستگاه های نظامی، اطلاعاتی و قضایی آن است و این در جهان کم نظیر است. وظیفه اساسی این دستگاه ها که مجموعا دستگاه قهر هر نظام اقتصادی- سیاسی را تشکیل می دهند، سرکوب هر گونه بر آمد و جنبش  طبقات زیر استثمار و ستم است. وظیفه این دستگاه ها مجبور کردن خلق زحمتکش به سرفرود آوردن مقابل ظلم و تمکین به استثمار و ستم است.
 برای سران و طبقات حاکم این رژیم نفرت انگیز، این فربه شده گان از ثروت و قدرت که دست ریاکارترین، مال پرست ترین و دزدترین سران و طبقات حاکم در تاریخ را از پشت بسته اند، بقای ننگین خود و حفظ این قدرت و ثروت و مکنت است که اساس است.
ارج و ارزش اقدامات جمعی متحدانه و مخالفت با این اعدام ها با شکست از بین نمی رود، زیرا که نفس خود این اتحاد و همراهی است که ارج و ارزش دارد. و خلق زیر ستم و به همراه  پیشروان اش نشان می دهد که می تواند متحد شود و یکپارچه برای خواستی واحد اقدام کند. این گونه یگانگی ها ارزش والای خود را در آینده نشان خواهد داد.
تردیدی نیست که هر چه سران و پاسداران نظام کنونی بر خلق ستمدیده سخت تر گیرند، بیشتر بازداشت، شکنجه و زندان و اعدام کنند، پاسخی صعب تر و سخت تر خواهند گرفت. خلق و طبقات زحمتکش اند که تاریخ می سازند نه مشتی کفتار خون ریز. خلق دیر یا زود این موجودات کریه را می روبد و خواهد روفت.

پردوام باد اتحاد توده های استثمار شده و ستمدیده
مرگ بر جمهوری اسلامی
برقرار باد جمهوری دموکراتیک خلق
 گروه مائوئیستی راه سرخ ایران
 24 شهریور 1399

  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر