۱۳۹۸ شهریور ۲۰, چهارشنبه

خودسوزی دختر آبی جنایت تازه رئیسی و باندش در دستگاه قضایی


خودسوزی دختر آبی
جنایت تازه رئیسی و باندش در دستگاه قضایی

از زمانی که خامنه ای جنایتکار، رئیسی منفور را مامور مقابله با جنبش طبقات خلقی در دستگاه قضایی کرد، جنایت و اتفاق است که پشت جنایت و اتفاق رقم می خورد. از قیمه قیمه  شدن جوان مبارز شیر محمد علی در زندان در خرداد ماه 98  و به جرم توهین به خامنه ای تا بریدن 38 سال زندان و 148 ضربه شلاق برای وکیل زن مبارز نسرین ستوده و تا مجازات زندان و شلاق برای کارگرانی که جز کار و حقوقشان چیزی نخواسته بودند و تا اینک خودسوزی دختری ورزش دوست، در مخالفت با حکم بی منطق 6 ماه زندان برای وی.
 دختر جوان سحر خدایاری تجلی نسل دختران جوان و کلا  نسل جوان ایران است. نسلی که خیری از زندگی ندیده است و تا این نظام بر سر کار است، نخواهد دید. نسلی، و به ویژه دختران این نسل، که عموما در خانواده و بیش از آن مدرسه و محیط  و اجتماع، همیشه  و همواره  با محدودیت ها و اختناق قرون وسطایی و عهد عتیق روبرو بوده اند. نسلی که هیچ وقت نتوانست حتی برای آنی بوی خوش آزادی را حس کند. نسلی که در زندان بدنیا  آمده و در زندان بزرگ شده است و در زندان نیز باید زندگی خویش را به پایان رساند.   
اکنون خودسوزی و خودکشی سحر جوان همچون پتکی است سنگین فرود آمده بر ما و تازه ترین قربانی و تاوان ملت ما است برای تحمل این نظام کریه و قرون وسطایی. قربانی ای از زمره قربانیان و تاوان های بی شمار دیگر که تا کنون پرداخت شده است و تا زمانی هم که حکام کنونی بر سر کارند این قربانیان و تاوان ها پایان نخواهند داشت.
در حالی که باید به سحر خدایاری و مبارزه وی ادای احترام کرد و در سوگ اش، هم اشک ریخت، هم به خشم آمد و هم به کینه خود عمق بخشید، اما چاره کار در مقابله با این نظام و حکام آن نه خود سوزی است و نه خودکشی. چاره کار مبارزه  مثبت است. اگر قرار است که  قربانی داد، باید قربانی را در مبارزه  مثبت با این نظامی کریه و قرون وسطایی داد و نه در مبارزه ای منفی و با خودسوزی و خودکشی.
و بخشی مهم از این مبارزه بر عهده نسل جوان ایران است. نسل جوان و زیر ستم ما باید به  این سخن درست که همواره گفته شده و باز گفته خواهد شد، گوش سپارد که:« آزادی دادنی نیست، بلکه گرفتنی است»
 و نه با مبارزه منفی بلکه با مبارزه مثبت و به زور هم گرفتنی است.
 گروه مائوئیستی راه سرخ
20 شهریور 98 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر