۱۴۰۰ آبان ۲۷, پنجشنبه

درود به کشاورزان مبارز اصفهان

 
درود به کشاورزان مبارز اصفهان
 
مبارزه ی با شکوه توده های ستمدیده  
کشاورزان زحمتکش اصفهان حدود ده سال است که برای احقاق حق  آبه خود با حکومت خبیث خامنه ای و پاسداران اش در حال نبردند. آنان انواع و اشکال مبارزه را پشت سر گذاشته و در این مبارزات به آگاهی و دانایی بسیار رسیده اند. آنان دشمن خود را خوب شناخته و راه مبارزه با آن را بیش از پیش یاد گرفته اند. اکنون نیز ده روز است که دور تازه ای از مبارزات خود را آغاز کرده و به تحصن در کنار زاینده رود و چادر زدن و شب را صبح کردن دست زده اند. 
سیاست ها و مدیریت در جمهوری اسلامی به گونه ای بوده و هست که در آن ها ابتدایی ترین اصول استفاده از منابع طبیعی و چگونگی توزیع آن،عامدانه و به خاطر منافع مشتی تازه به دوران رسیده زیر پا گذاشته شده است. این سیاست ها به ویژه در مورد آب، نه تنها کشاورزان اصفهان و خوزستان را به همراه  دامداران زحمتکش خوزستان و بسیاری نقاط دیگر به فلاکت انداخته بلکه مسائل و مشکلات استراتژیک فراوانی برای کشورهمچون نابودی محیط زیست به همراه خطر روز افزون نشست زمین در اصفهان و برخی دیگر از شهرهای ایران را به همراه آورده است.
اگر قرار باشد ما برویم از ایران جز خاکستری بر جای نخواهیم گذاشت!
این سیاست ها را پایانی نیست. باندها و جناح های حاکم بر ایران و در راس آنها خامنه ای مالپرست خبیث و دزد، دولت رئیسی جلاد و سران پاسدارجنایتکار به جز به منافع آنی خود به چیز دیگری فکر نمی کنند. آنان هر جنبشی را تهدیدی برای حکومت خود می بینند و بنابراین علیرغم حداکثر تلاش برای بقای حکومت خویش، بیمناک از آینده و نامطمئن از ماندن خویش در قدرت اند. از این رو به هر چه دم دست شان است چنگ می اندازند و برای پیشبرد منافع خود شیره ی آن را می کشند.
آنان باکی ندارند که اگر رفتند جز ایران ویران چیزی بر جای نگذارند. گفته اند و می گویند که «جمهوری اسلامی آخرین حکومت ایران تا روز ظهور مهدی است... و اگر قرار باشد ما نباشیم هیچ کس دیگر نیز نباید باشد... یا ما و یا ایران ویران...»
هم این است که از یک سو آب، خاک و جنگل و کوه را دستمایه برای دزدی ها و منافع خود ساخته اند و به نابودی کشانده اند و از سوی دیگر فرزندان خود را به کشورهای اروپای غربی و آمریکای شمالی گسیل داشته اند تا آنچه از ایران می دزدند به آنجا بفرستند و در روز مبادا بتوانند فرار کنند و در آنجا در بهشتی ساخته شده با مال دزدی از ملت ایران، با آسایش زندگی کنند.
نبرد بزرگ
 این نبردی بزرگ بین تمامی طبقات مردمی ایران، کارگران، کشاورزان، زحمتکشان شهر و روستا، طبقات میانی، صنعتگران و کسبه جزء و بازاریان و سرمایه داران میهن دوست با مشتی تفاله ی قرون و اعصار است که چون به قدرت و ثروت چنگ زده اند، همچون دوالپایی به آن آویخته اند و به ساده گی آن را رها نخواهند کرد.
این نبردی است نه تنها برای احقاق حق تمامی طبقات مردمی ایران که به وسیله ی این باندهای دزد و جنایتکار دچار فلاکت شده اند، بلکه برای نجات سرزمینی که به نابودی کشیده شده است و قطعا اگر اینان به جای بمانند، بیشتر به نابودی کشیده خواهد شد و از آن جز تلی از خاکستر برای فرزندان ایران باقی نخواهد ماند.
این دارو دسته ی خبیث هیچ پایگاهی میان مردم ایران ندارند. پس از چهل سال حکومت، مردم آنان را خوب شناخته اند و اکنون تنها خشم و کینه و نفرت مردم است که نثارشان می شود.
چون این گونه است، آنان به دستگاه سرکوب خود پناه برده اند و در سایه ی آن ایستاده و می خواهند با آن مردم ایران را مرعوب و منکوب کنند. این دستگاه سرکوب بر سلاح استوار است. پاسداران، تفنگ به دستان خامنه ای هستند. و این است آنچه به مردم می گویند:
 « یا منکوب ما شوید و به آنچه ما می خواهیم تن دهید و هر آنچه بر سرتان می آوریم چون نعمت الهی پندارید و یا این که ما نثارتان گلوله و شکنجه و زندان خواهیم کرد»!
 این است آنچه خامنه ای و پاسداران اش در چنته دارند. اکنون تنها حربه ی آنان سلاح هایشان است و تهدید مردم به کشتار.  
 پس این نبرد سهمگین است و مشارکت همگان را می طلبد. باری است بر دوش همه ی طبقات. و هر طبقه باید به سهم خود در برداشتن این بار بکوشد.
جز این شود، باید تمامی طبقات به این سرنوشتی که خامنه ای و آخوندهای پول پرست و شکمباره و شهوتران برای آنها ساخته اند تن دهند و دم برنیاورند.
تنها خلق متحد می تواند پیروزی را به چنگ آورد
اکنون کشاورزان زحمتکش اصفهان از تمامی مردم اصفهان خواسته اند در جمعه 28 آبان به آنها بپیوندند تا در کنار یکدیگر مبارزه برای حق آب کشاورزان و مسئله محیط زیست را پیش برند.
این خواستی است به حق. دستی است که یاری می طلبد و باید به یاری اش برخاست.
 کشاورزان ستمدیده ی اصفهان باید به عالی ترین شکل از سوی تمامی طبقات مردمی و در راس آنها طبقه ی کارگر پشتیبانی شوند. اتحاد طبقه ی کارگر با کشاورزان زحمتکش که با هم اکثریت به اتفاق مردم ایران را تشکیل می دهند پایه و اساس اتحاد خلق ایران در انقلاب دموکراتیک نوین ایران است و گامی است مهم در راه گرفتن حق خود.
در کنار کارگران باید تمامی لایه های زحمتکش، آموزگاران، پرستاران، کارمندان ادارات دولتی و خصوصی که حکومت خامنه ای و پاسداران اش جز فقر و فلاکت و محنت و بدبختی چیزی برایشان به وجود نیاورده به این مبارزه بپیوندند. طبقات میانی از کسبه و صنعتگران کوچک و استاد و وکیل و دکتر و مهندس گرفته تا تجار و سرمایه داران وطن دوست باید با پیوستن به مبارزه، کشاورزان را یاری کنند.
 این مبارزه تنها به کشاورزان و مردم اصفهان تعلق ندارد بلکه به ملت ایران تعلق دارد و تمامی ملت باید در آن مشارکت کند و در هر جا و به سهم خویش به آن یاری رساند.
 کندن خامنه ای و پاسداران اش از قدرت، کندن این دزدان و غارتگران خلق و سرزمین از این  قدرت و ثروت و روانه کردن شان به دَرَک، به گورستان، اراده و همت عالی و تلاش و کوشش مداوم تمامی خلق ایران را می طلبد.     
پیش به سوی پیوند کارگران و کشاورزان
پیش به سوی اتحاد تمامی خلق ایران
مرگ بر جمهوری اسلامی
برقرار باد جمهوری دموکراتیک خلق
گروه مائوئیستی راه سرخ
ایران
27 آبان 400
 
   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر