۱۳۹۶ دی ۹, شنبه

«ناپرهیزکاری» یک ملت

«ناپرهیزکاری» یک ملت

از زمان زلزله های اخیر، آخوندها و روحانیون حکومتی اینجا و آنجا، مدام بر سر میز خطابه و منبر رفته و با تحکم به سرزنش و تقبیح جوانان و مردم پرداختند.
مثلا یکی از آنان، جناب حجت السلام خاتمی که نماینده ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه این شهر است، در تاریخ 28 آذرماه، نخست میگوید که گویا ایشان و حتما بقیه روحانیون«عالم» به همه چیز، «شهامت گفتن علت بروز زلزله را» ندارند. سپس بالاخره علت بروز زلزله را این چنین «با شهامت» هر چه تمام تر افاده می فرمایند:
«علت بروز این همه بلایا بر اثر گناهان و بی تقوایی ماست.»(به نقل ازسایت ایرنا)
بنابراین از نظر ایشان و دیگر همفکرانشان گویا علت اساسی این زلزله ها و بلایای طبیعی، روبرگرداندن خدا از مردم «گناهکار»، بی تقوی»، «ناشکر» و «ناپرهیزکار» ایران است. گویا مردم ایران، قدر حکومتی را که خدا به ایشان ارزانی داشته!؟ نفهمیدند و نمیفهمند، دیگر همچون سابق در نمازهای جمعه شرکت نمیکنند، و بجای نشستن پای منبر آخوندها و گوش کردن به چرندیات آنان، در فضای مجازی هستند و بالاخره از زمین و زمان شکوه و  شکایت میکنند. از نظر این آخوندها به همین دلایل هم هست که خدا، مردم ایران را با این بلایای طبیعی و زلزله ها مجازات کرده و میکند!؟
 پس این حضرات برواج خرافاتی که خود بدانها باوری ندارند، زیرا همواره بهشت «نقد» و حی و حاضر را به بهشت «نسیه» و غایب ترجیج میدهند، پرداختند.
بر مبنای اعتقاد این حضرات، مردم برای اینکه «پرهیز کار» باشند، باید از وضع  بد و بی سروسامان خود شکایتی نکنند! به سفره بی نان خرده نگیرند!  هر بلایی که حکومت آخوندها بر سرشان آورد باز شکر خدا بجای آورند! صبور و بربار باشند! امید به دنیای اخروی داشته باشند! از خدا سپاسگزار باشند که بسی از بهترین  برگزیدگان خود- منظور خود این آخوندها و روحانیون دزد است- برای رهبری آنان فرستاده اند! و بسیاری از این آت و آشغال ها؛
 آری گفتند که اگر مردم چنین کنند، آنگاه خدا هم برای آنان «باران رحمت» خواهد فرستاد و هم دیگر در این مرز و بوم و برای این ملت، زلزله ای ترتیب نخواهد داد!؟ 
تردیدی نیست که مردم ایران تا جایی که حکومتهایی از این قبیل را تجربه کنند، مردمی «ناپرهیزکار» خواهند بود. زیرا قطعا از وضع خود شکوه و شکایت داشته و به خیابان آمده و علیه چنین حکومتهایی مبارزه خواهند کرد.
اما اگر ملت ایران یک«گناه» یک «بی تقوایی و یک «ناپرهیزکاری» بزرگ در تاریخ خود کرده باشد، همانا اعتماد کردن به این آخوندها و روحانیون حریص و جاه طلب و حکومت را بدست آنها  دادن و تمکین دراز مدت 40 ساله به حکومت آنان است. ملت ایران به سبب این «گناه» نابخشودنی و این«ناپرهیزکاری» خود تا کنون تاوان سختی داده و میدهد و احتمالا خواهد داد.
اما اگر قرار است ملت این «گناه» و اشتباه تاریخی خود را جبران کند، ناچار از سرنگون کردن این حکومت استبداد مذهبی است. تردیدی نیست که اگر این ملت چنین کند و آخوندها و روحانیون جاه طلب را از سریرقدرت بزیر کشد، و حکومتی دموکراتیک تشکیل دهد، آنگاه این احتمال وجود دارد که زندگی روی خوش خود را به آنان نشان دهد و آنان بتوانند به نیروی فکر و بازوی خود راههای جلوگیری از آسیب های بلایای طبیعی و از جمله زلزله را نیز دریابند.
اکنون زمانی است که ملت ایران  با خیزش نوین و اعتراض همگانی خویش میخواهد در رفع آن «گناه»، «بی تقوایی» و«ناپرهیزکاری» تاریخی خود گام بردارد و اشتباه خود را جبران کند!
جمعی از مائوئیستهای ایران

9 دی 96    

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر