۱۳۹۴ دی ۱۲, شنبه

در باره فعالیت دوباره وبلاگ

در باره فعالیت دوباره وبلاگ

پس از حدود بیش از یکسال و نیم برآنیم که دوباره فعالیت وبلاگ را از سر گیریم. این که چرا ما نتوانستیم فعالیت وبلاگ را در این دوره تامین کنیم به شرایطی برمی گردد که درآن بسر می بریم و مشکلات و گرفتاری هایی که داریم و شرح آنها نیز در اینجا امکان پذیر نیست. تنها امیدواریم که کسانی که نوشته های این وبلاگ را دنبال میکنند، کوتاهی های ما را ببخشایند.
طی دوره ی فعالیت این وبلاگ، ما نوشته های گوناگون و در زمینه های مختلف در آن گذاشتیم. به نطر ما این نوشته ها مجموعا جهت درستی را دنبال کرده اند. اساس آنها بر دفاع از مبانی اساسی مارکسیسم - لنینیسم - مائوئیسم استوار بوده و مقاومت در برابرهر گونه یورش اپورتونیست های چپ و راست و رویزیونیست ها به بنیان های این اندیشه، خواه در ایران و خواه در سطح جهان. این امر تجلی خود را به ویژه در مبارزه علیه  انواع و اقسام رویزیونیسم در ایران خواه از نوع توده ای- اکثریتی و خواه از نوع دارو دسته ی های نوکرصفت حکمتی یا ترتسکیسم امپریالیستی و نیز رویزیونیسم بین المللی و همچنین آواکیانیسم پر مدعا اما میان تهی نشان داده است. مقالاتی از ما در این خصوص و نیز برخی زمینه های دیگر ناتمام مانده است که تلاش خواهیم کرد تمامی بخش های باقی مانده را در اختیار خوانندگان قرار دهیم.
 در دوره غیر فعال بودن وبلاگ اتفاقاتی رویداد از جمله درگذشت یکی از رفقای رهبری حزب کمونیست اففانستان با نام رفیق عزیز، درگذشت دوست عزیز بهروز نوایی که مدتی با ما همکاری داشت، دستگیری رفیق اجیت از رهبران حزب کمونیست هندوستان(مائوئیست) که همگی موجب اندوه و رنج ما گشت. در تداوم فعالیت وبلاگ ما در مورد هر کدام به طور جداگانه مطالبی خواهیم داشت.
یکی دیگر از رویدادها، اطلاعیه گروه مائوئیستی شورش و راه افتادن سایت آنهاست. ما به رفقای شورش بابت تحول اندیشه شان و نیز راه اندازی این سایت تبریک می گوییم. بی تردید در آینده و به یاری این رفقا محافل و گروه های نوین مائوئیستی در کشور ما پدید خواهند آمد.
                                                                                                                                                                                                                             جمعی از مائوئیست های ایران

                                              
                                                                                                         آبان94        

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر