۱۴۰۳ شهریور ۴, یکشنبه

شورای هماهنگی اعتراضات پرستاران - دستگیری همکارانمان را تحمل نخواهیم کرد!


در اعتراضات روزهای گذشته پرستاران و کادر درمانی، شاهد قرار گرفتن نیروهای حراست و ماموران انتظامی در برابر پرستاران معترض بوده ایم . با اینکه در بسیاری از موارد این برخوردهای انتظامی امنیتی با اتحاد و ایستادگی پرستاران روبرو شده است و نتوانستند صفوف متحد پرستاران را در هم بریزند، ولی بنا به اخبار منتشره دو نفر از همکاران در شهر اراک و همچنین سرکار خانم زهرا تمدن به همراه چند تن دیگر از پرستاران بیمارستان مسیح دانشوری تهران تاکنون دستگیر شده اند.
پرسنل و پرستاران بیمارستان مسیح دانشوری قاطعانه اعلام کرده اند، که در صورت عدم آزادی همکارانشان ساکت نبوده و دست از کار کشیده و اعتصاب میکنند.
شورای هماهنگی اعتراضات پرستاران ایران به همه پرستارانی که یکپارچه و یکصدا در دفاع از همکادان خود در طی تجمعات برخاستند درود میفرستد و از همه پرستاران میخواهیم در مورد افرادی ای که احضار و دستگیر میشوند اطلاع رسانی کنید، تا بتوانیم با قدرت اتحاد خود پرستاران بازداشتی را آزاد کنیم.
اعتراض تجمع اعتصاب حق مسلم ماست و تا احقاق حقوق صنفی معیشتی خود اعتراض و اعتصاب را حق خود قلمداد کرده و هر گونه برخورد قضایی امنیتی با پرستاران معترض را تحمل نخواهیم کرد.
شورای هماهنگی اعتراضات پرستاران
۳۱مرداد ۱۴۰۳

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر